לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Welcom to my DARK Side



כינוי:  Moonlight girl

מין: נקבה

ICQ: 331572618 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

אני שונאת אותו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


שבוע לא שמעתי ממנו..

אתמול פתאום אני רואה הודעה ממנו, עם חיוך מסוקרן קוראת אותה..

ומה יש לו להגיד?

"אני מזה חרמן אני כל כך רוצה אותך עכשיו"

באמת!??!?!?!
זה כל מה שאני בשבילך?

מה עם איזה "אני מתגעגע" או "חושב עליך"..
או שיחת מתי נפגשים..

 

התעלמתי

אבל מההמשך כבר לא יכולתי להתעלם -

היום בצהריים ראיתי בפייסבוק תמונות שלו, המון, עם בחורות.

איזה 10 מחובק עם אותה בחורה, מחבק אותה עם שתי הידיים, שניהם צוחקים, עם מגבת, בלי מגבת..

עוד אחת שמחבק מאחורה בחורה אחרת.. כל כף היד שלו על הבטן שלה ומבט אינטימי..

ועוד אחת שהרים שוב ושוב.

 

ובכיתי.

למה בכיתי?

הוא לא שווה את זה?

הדמעות לא יודעות את זה, הן זולגות מעצמן

נכתב על ידי Moonlight girl , 18/9/2011 01:42  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,041
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMoonlight girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Moonlight girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)