לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Eclipse.

בן: 36

Skype:  eliko2000 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

10/2009

הישרדות - יום חמישי


היום היה לי יום ממש מעייף. משעה 11 וחצי בבוקר ועד 7וחצי בערב. הרצאות מעייפות....מעייפות מאוד. היום הבנתי שיש לי חתיכת סמסטר. 9 קורסים 3 מהם ממש קשים. מעבר חום (סמסטר שעבר ממוצע 35). תכן מכאני 2 (קורס כבד כזה ויש גם פרוייקטון), רובוטיקה שיש שם גם פרוייקטון. ועוד 6 קורסים שאי אפשר לזלזל באף אחד. לא יודע מה אני אעשה. אבל נעזוב את הפסימיות והשליליות....ונעבור לתופעה שממש מתחילה להציק לי...פיתויי הסטודנטים.

אם אתם סטודנטים בטכניון...ואת כן כי את הקוראת היחידה שלי. תשימו לב שלי בית הסטודנטים יש כל מיני חברות\בנקים\עיתונים\חונכיות למיניהם שמנסים לפתות אותכם לחיקם. בהתחלה זה היה בסדר, אני מבין....אבל הם פשוט לא מפסיקים לבוא!!! זה כזה מעצבן! שלום אפשר להציע לך לעבור לבנק לאומי? שלום על פר"ח שמעת? רוצה אינטרנט שנה חינם? רוצה? רוצה? רוצה? דיייייי........תנו להגיע להרצאה בשקט!. מה נראה לכם שאני אעבור פתאום לבנק אחר סתם כך? גם כל הסקרים מראים שהבנק שבו האדם פותח את החשבון הראשון שלו הואכנראה גם יהיה האחרון שלו (תכלס המצאתי את זה...אבל אני בטוח שזה נכון).

אמממ וזהו...אין לי ממש מה להוסיף אבל אני דיי מסתדר עכשיו. יש לי שינה לא רעה בכלל...רק מסכן תמנונון הוא מתלונן שאני נושם בכבדות. תכלס גם הוא לא כזה שקט כל שנייה זז במיטה...אבל בסדר הוא נקוע ברגל אז מותר לו.

ולנושא אחר לגמריי...יש לכם (לך) ידע כלשהו במקררים? המקרר של הדירה ממש ממש מקפיא את החלק התחתון של המקרר. וכשאני מוציא את הירקות הם יוצאות קפואות.

 
נכתב על ידי Eclipse. , 20/10/2009 22:05   בקטגוריות הישרדות, יומיומי, לימודיישן, ביקורת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEclipse. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eclipse. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)