לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Eclipse.

בן: 36

Skype:  eliko2000 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

10/2009

הישרדות - יום שישי


יום נחמד למען האמת...קמתי היום בבוקר לניחוח רגליי תמנונון. למען האמת שכחתי מה רציתי לכתוב אני מניח שזה לא היה חשוב. אבל היום זה יום מיוחד מאוד! היום זה היום שבו אני וחבר אינטרנטי (נקרא לו שוגאן) נפגשנו. אני ושוגאן נפגשנו במקרה באינטרנט בחיפוש אחר שותף רציני למשחק מנג'ר ברשת. מנג'ר זה משחק ניהול כדורגל שבו השחקן מתפקד בתור המאמן: קונה שחקנים, מוכר, קובע משכורות, בונה טקטיקות וכו' אין שם ממש גרפיקה אלא יותר מחשבה ומקוריות. בקיצור אני הוא שיחקנו במשך חמש שנים המון המון המון המון משחקים. אם נחבר את כל השמירות שלנו (משחקים שמורים) ונתרגם לשעות שיחקנו בערך נטו 30 יום רצוף. כלומר בערך 600 שעות פלוס מינוס. שזה ממש ממש ממש המון. ב600 שעות אפשר לסיים סמסטר שלם עם לא מעט נקודות. כן אז היום בפעם הראשונה דיברנו בטלופן וגם נפגשנו. הכל היה ספונטני כזה...וזה בהחלט היה מוזר לתקשר באמצעות הקול ולא באמצעות המקלדת והמסך. הוא התחיל ללמוד במכינה השנה הזו ואני מקווה שהוא יצליח להגשים את החלום שלו.

היום הלכתי לקבל את התיק של אס"ט....מה הם חשבו לעצמם שם? תיק בצבע תכלת מזוויע...הפעם הם בהחלט התעלו על עצמם מבחינה שלילית. אך עם כל זאת אין מה לומר, אס"ט עושה את תפקידו נאמנה ואני ממש שמח להיות תחת חסותו.

מחר יש לי מבחן בתורת הזרימה...נקווה שילך טוב :)  
נכתב על ידי Eclipse. , 21/10/2009 23:04   בקטגוריות יומיומי, הישרדות  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEclipse. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eclipse. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)