לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Eclipse.

בן: 36

Skype:  eliko2000 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

10/2009

נכון...


לילה, השעה אחת וחצי. אני ותמנונון הלכנו לישון אחריי שעה של ברבורי שכל חסרי טעם.אני כבר נרדמתי אך&nbsp;תמנונון התעורר לרגע...ופתאום שם לב....

 

(מומלץ לקרוא את השיחה באיטיות מעטה, כדי להבין יותר מה קרה :) )

 

"יו אלי!! למה לא כיבית את המחשב?"

 

"כיביתי את המחשב..." אני מסנן מהפה בזמן החלום

 

"אבל הוא דלוק!"


"נכון...."


אבל אמרתי לך לכבות אותו!"


"נכון...", אני קופץ מחלום לחלום אחר


"אז למה לא כיבית אותו? "


"....כי אמרת לי לכבות אותו..."פיהוק ואז ניאמ ניאמ ניאמ


"אבל הוא דלוק!"


"נכון"


"אבל אמרתי לך לכבות אותו!!!"


"נכון"


"אז למה הוא דלוק?!"


"כי אמרת לי....ל.."


"..כבות אותו..."


חח זה היה הדו שיח בין תמנונון לביני כאשר אני ישנתי. בהחלט עמוק


היום יום ההישרדות התשיעי, השותף החמישי של הדירה כבר הגיע ובהחלט ניתן להרגיש את הצפיפות במקרר ובדירה. מה עוד שגם ירדתי מקום אחד ל8. מעניין מי הזבל שעקף אותי.

היום הלכתי לחוג היפ הופ, אס"ט פירסמה את זה במייל השבועי. ממש התלהבתי בהתחלה כי הייתי רוצה ללמוד היפ הופ ולא סתם לרקוד בצורה לא ברורה. הלכתי, ותכלס דיי התאכזבתי. כאילו השירים היו באמת אחלה כל ה-שירים של אראנבי ו היפהופ אבל המדריכה לא ממש מסבירה רק עושה תנועות ואני אמור לעקוב אחריה. את זה אני גם יכול לעשות בבית כשאני צופה בסרטון יוטיוב. בקיצור אכזבה.


עכשיו אני בחווה של מכונות. בפעם הראשונה מזה המון המון זמן(מעל שנה וחצי) שנכנסתי לחווה עם הכרטיס שלי! שנה וחצי לא היה לי כרטיס סטודנט וגם לא ממש טרחתי להזמין.אני חייב לציין שהחווה החדשה ממש ממש יפה. בהחלט השקיעו כאן השיפוץ עשה רק טוב למקום. רצפה מעץ, מחשבים מהירים, מסכים דקים 19 אינץ' 4X3. עכשיו אני מתכוון לעשות שיעורי בית בפעם הראשונה הסמסטר הזה...בהצלחה לי

החווה הראשונה

החווההשנייה


נכתב על ידי Eclipse. , 26/10/2009 20:35   בקטגוריות יומיומי, חלומות, בעיות, בדיחות, הישרדות  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEclipse. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eclipse. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)