לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Eclipse.

בן: 36

Skype:  eliko2000 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

10/2009

סמסטר ה"שקפים"...


יום ההישרדות העשירי התחיל...

 

על הבוקר קמתי לבדוק את מקומי ברשימת ההמתנה והחדשות היו טובות - 5!! הידד!!

אני מקווה שבקרוב אני כבר אוכל לגלוש לי בנחת מחדרי הקט ולאכול אוכל נורמלי...וכשאני אומר אוכל נורמלי, אני לא מתכוון בהכרח לאוכל בריא.

למען האמת היום אכלתי משהו דיי בריא, הכנתי סלט. לקחתי 2 קופסאות טונה, נפרדתי מהשמן לשלום, הוספתי תירס וחמוצים (קופסא כל אחד), כף וחצי של מיונז, עירבוב עצבני וזהו.

דיי פשוט אבל מאוד טעים. היום בערב אכלתי את כל הסלט + רבע כיכר לחם. לא ספרתי את הקלוריות, אבל אני בטוח שבשפה של המין השני המילים הראשונות שעולות לראש הן: "פצצת קלוריות". למזלי לא משנה כמה אני אוכל אני נשאר באותו משקל ± 1 או 2 קילו... (הרבה חשבון יש בפוסט הזה).

 

הסמסטר הזה מתאפיין בדבר אחד פשוט - שקפים. כמעט כל ההרצאות (חוץ מ 2) בשקפים.

היום הגעתי לאחת ההרצאות שאין בה שקפים. אוסיף ואכתוב שהמרצה מתעקש לומר את מה שהוא הולך לכתוב, ואז  לכתוב על הלוח כדי שכולם יבינו...אחלה מרצה אין מה להגיד.

מייד לאחר ההרצאה היה תרגול באותו קורס (רובוטיקה). מה התברר לי?? שהמתרגל מעביר את התרגול בעזרת שקפים! לא פותר כלום! רק מביא עוד מיני הרצאה כזו. ורובוטיקה זה לא היסטוריה, יש שם חישובים, דינמיקה ועוד מלא דברים שלא מעניינים אותכם. ממש התעצבנתי! איך יכול להיות שאני בא לתרגול ואני בכלל לא מתרגל את החומר?

 

"בוא נעבור לשאלה, כאן רואים שהמערכת צירים פה  היא בכיוון הזה והזה"

 

....אחריי שעה של תנועות ידיים.....

......................

............

 

 " 'קל' לראות שאחריי שנכפיל את 4 המטריצות האלה בזה אחר זה התשובה שתתקבל היא זו (זו הפעם היחידה שהוא נפנף בידיים וזה אמר משהו )".

בקיצור סמסטר שכולו עם שקפים, ואני גם כך נרדם ברוב ההרצאות אז עכשיו להירדם גם בתרגולים?

אני צריך לכתוב, לחשוב, לצייר, לעשות משהו. סתם להקשיב ול'ספוג' לא ממש עובד. אלא אם כן יש תשובה מלאה (וכשאני אומר מלאה אני מתכוון למלאה) שאפשר לקרוא אותה ולהבין את הדרך.

 

טוב מספיק התבכיינתי...שיהיה לכולם המשך שבוע נחמד. מי ייתן ומי מקלחותיכם יהיו תמיד בטמפרטורה הנכונה.

 

נכתב על ידי Eclipse. , 27/10/2009 23:54   בקטגוריות בעיות, הישרדות, לימודיישן, יומיומי, ביקורת, שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEclipse. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eclipse. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)