לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Eclipse.

בן: 36

Skype:  eliko2000 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

12/2009

פוסט עמוס...עמוס כמו מערכת השעות של הסטודנטים מסביבי


לא כתבתי מלא זמן. שכחתי מהבלוג, לא היה לי כוח, לא היה לי זמן ....יש מספיק תירוצים. בגלל שאני כמעט בטוח שלא תקראו את כל הפוסט (הצדק איתכם) אני אחלק אותו לנושאים כדי שתוכלו לדלג ישר לסוף (מה ההיגיון בזה?)

1. אני מזלזל בלימודים
2. הורעלתי במסעדה
3.אני חייב להסתפר
4. התחלתי להתעסק ביוגה :)
5.למה אני מקבל פניות מבחורות שלא מעניינות אותי???

1. אני מזלזל בלימודים

זה משהו...התחלתי את הסמסטר הזה עם כל כך הרבה קורסים. אמרתי לעצמי כמו בכל סמסטר "אני אשקיע!" ..."אני אבוא עם כוחות מחודשים\ממוחזרים" ..."שקר כלשהו"....
כבר בתחילת סמסטר עזבתי קורס אחד - תכן מכני 2...מחשש לעומס יתר. מתחילת הסמסטר לא הלכתי להרצאות בהסתברות וסטטיסטיקה (אני יודע ששמות הקורסים לא מעניינים, אבל הייתם פשוט יכולים לעבור לנושא הבא!). בסביבות שבוע 7 פרשתי ממעבר חום, גם כי איבדתי שכחתי את הספר המזוודה הענקית שלי עם הספר בתוכו באוטובוס וגם (איזה התבטאות שלי ילד כיתה א') כי היה מבחן 40% באמצע הסמסטר שקיבלתי בו 14 ולא ראיתי איך אני יוצא מזה (עצלן...שש אל תגידו לאף אחד).
בהמשך הסמסטר כבר הפסקתי ללכת להרצאות בפיסיקה. פספסתי תרגולים על ימין ושמאל. הפסקתי לכתוב במכטרוניקה. הפסקתי ממזמן לעשות שיעורי בית (חוץ במה שחובה וגם בזה מישהו אחר עושה, מרפרנס)......קיצר אני חושב שזה חד משמעי אני מזלזל בצורה טוטאלית בסמסטר הזה! מה יהיה בסוף?

2. הורעלתי במסעדה

במוצ"ש האחרון חגגנו באיחור קל (3 שבועות) לחבר שלי יום הולדת. כל החברים הקרובים הפתיעו אותו בבית שלו עם ברכות מצולמת בסרטון ערוך היטב. אחריי ששרנו שירי יום הולדת, צחקנו, אכלנו סופגניות ממולאות במילוי מיסטי והצטלמנו למזכרת נסענו למסעדה. אני אישית (אני משתמש בביטוי הזה יותר מידי...יכול להיות אני לא אישית?) לא ידעתי לאיזו מסעדה הולכים. הגענו לאלנבי, יצאנו בצעידה לעבר המסעדה "Brew House" או משהו כזה. מסעדה שמייצרת את הבירה שלה לבד, מתמחה בבדיחות בחדרי שירותים דוגלת בתעריפים יקרים ומשתמשת במזון לא טרי (במקרה שלי לפחות). הא ושכחתי....לא כשרה!!!
כששמעתי לא ידעתי מה לעשות, להזמין? לא להזמין? היה שם פאקינג חזיר! שרימפס! כבד עם שמנת! דברים שאני לא אוכל...ולא אני לא דתי. פשוט התרגלתי לשמור על מידה מסויימת של כשרות. פעם הייתי בכלל נמנע מלהיכנס למסעדה כזו. בקיצור נכנסו למסעדה...חלק מהחברה הזמינו חזיר או כמו שכתוב בתפריט "ספרסיב" או משהו כזה. אחרת הזמינה שרימפס. אני הזמנתי ברובורגר...המבורגר רגיל (כך חשבתי לפחות) עם צ'יפס קצת ירקות ומיונז בצד. האוכל היה טעים, צחקנו, חגגנו, הרמנו כוסית ובכללי היה ממש נחמד. חזרתי הביתה באדיבות אחד החברים.

בבוקר למחרת השעון המעורר מילא את תפקידו נאמנה ב 6:30 ...הראש שלי צלצל ממש חזק ועיוות את השיר לגמריי. קמתי כדי לא לאחר ללימודים , אך הרגשתי כאבים בבטן ואת הארוחה של אתמול עדיין תקועה לי בגוף. ההרגשה החלה להחמיר. ניסיתי להתעלם ממנה, ניסיתי את שיטת שני האצבעות...לא עזר. אחריי כמה דקות ניסיתי שוב את השיטה האחרונה ואכן...נזכרתי שיש עוד שימושים לאסלה. חשבתי שזהו הנה אני הולך ללימודים, אבל פשוט לא הצלחתי...הראש כאב, הבטן גם...אמרתי לעצמי בסדר ננוח שעה ונאחר כמה דקות לשיעור. לא הצלחתי לישון, הרגשתי שיש לי עוד ביקור אצל גברת אסלה. החלטתי לקום מהמיטה...איך שקמתי רצתי אלייה שתעטוף אותי בגופה הקר (בעעע), השתמשתי בה שוב. הפעם הרגשתי יותר טוב, אבל ממש חלש. התלבשתי בפעם השנייה....התכוונתי לטוס ללימודים אבל זה לא צלח. במקום זה החלטתי ללכת לישון ולחזור לטכניון בערב, לשיעור היוגה שיוגננדה מעביר. בסופו של דבר אתם יכולים לנחש שלא הלכתי כלל באותו יום הרגשתי חלש...מאוד חלש. במהלך אותה יממה יצאתי לעוד כמה דייטים איתה, עם גברת אסלה.

למחרת בבוקר אחריי טיפול של אבא בלילה קמתי כמו חדש ויצאתי ללימודים.

3. אני חייב להסתפר

קמתי הבוקר וראיתי את וולברין במראה...ואז הגעתי למסקנה, אני צריך להסתפר...מתישהו
בטח אלה שהחליטו לדלג קראו דווקא את הנושא הזה...להרגיע קצת את המצפון :P

4. התחלתי לעסוק ביוגה

השותף שלי, יוגננדה, מתעסק ביוגה כבר 5-6 שנים...הוא אוכל בריא, ובכללי הוא נראה בן אדם מאוד שליו שאפשר ללמוד ממנו הרבה. האבסורד זה שבעבר הוא היה עתודאי, עכשיו הוא מסיים תואר שלישי בחשמל, ויש לו ממוצע 97-98 בכל התארים...והוא בכלל לא אוהב את מה שהוא עושה (טוב עכשיו הוא לא אוהב). תמיד דיברנו על דברים רוחניים ובריאותיים כאלה: יוגה, מדיטציה, נשימה נכונה, אכילה נכונה, נשמות, רוחות, בחורות, מוות (מוזר, שמתי את מוות מיד אחריי בחורות...המממ...). תמיד התעניינתי בערך היותר תיאורטי של היוגה פחות בפיזי...אבל שבוע שעבר ניסיתי את זה (בפעם השנייה בחיי) הפעם עם יוגננדה כמדריך. היה ממש כיף וממש נהניתי למרות שלמחרת היו דיי הרבה כאבים..:) אך כאבים כיפיים כאלה...הרגשתי יותר פתוח מחשבתית וגופנית. בהחלט הרגשה נהדרת. אפרופו הרגשה נהדרת התחלתי לקרוא ספר (עדיף מאשר ללמוד) של אקהרט טול "כוחו של הרגע הזה". ספר מומלץ לקריאה לכל המתעניינים להגיע ל"רמה" רוחנית יותר גבוהה משהם נמצאים בה....

5. למה אני מקבל פניות מבחורות שלא מעניינות אותי???

זה רק אני או שהפייסבוק הפך לאתר היכרויות יותר מאשר אתר שבו אתה מבזבז את הזמן שלך בצורה לא רציונלית ? (בעצם הדבר הראשון נכלל בדבר השני).
בכל מקרה, בשבועות האחרונים אני מקבל כל מיני הודעות מבחורות..."ראיתי אותך במקום שקרי כלשהו, ובטעות מצאתי את הפרופיל שלך...אני חושבת שאתה חמודי\ מעניין\נראה טוב ..........וכו'".

אין לי בעייה עם זה, אבל למה בנות שלא מושכות אותי?? כאילו אני יודע זה שובניסטי להגיד וכו....ושמה חשוב זה האופי...וזה. וזה נכון וכו...אבל צריך איזה שהיא משיכה חיצונית. קיצררר....לא מבין למה כל הפניות הם של בחורות שלא מושכות אותי. אני מפונק אני יודע....


נכתב על ידי Eclipse. , 23/12/2009 18:25   בקטגוריות בעיות, דילמה, יומיומי, לימודיישן, אהבה ויחסים, ביקורת, שחרור קיטור, פסימי  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEclipse. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eclipse. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)