לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Eclipse.

בן: 36

Skype:  eliko2000 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שנה חדשה (באיחור)..."יום הולדת" באיחור


אז שנה חדשה...חגגתי את הסילבסטר\נובי גוד\ קריסמס בבית עם קונצרט של כל הכוכבים הרוסיים. ראיתי את השטות הזו כי זה פשוט מדהים לראות אישה בת 60 שנראית כמו בת 20. כולם שם נראים כמו בובות....אני בטוח שבאותו אולם אירועים שהיה הקונצרט היה יותר סיליקון מדם.
אז אין לי ממש מה להגיד על השנה החדשה...רק הציפיות שלי מעצמי:
א. להיות יותר מודע להווה
ב. לצאת יותר
ג. לעשות מדיטציה בתדירות קבועה
ד. להוריד את הגשר המעפן הזה (יש לי גשר...נו...ברייסז)
ה. לחגוג את היום הולדת שלי בשנה הבאה

אני אישית לא מרגיש שיש שנה חדשה או משהו כזה...שולחים לי הודעות של נוביגוד וזה...וזה כזה לא מורגש אצלי. אני לא זוכר שבכלל חגגתי מתישהו את הסילבסטר, זה נראה לי סתם כמו יום רגיל. ומה שמדאיג אותי בדיעבד זה שזה בכלל לא מזיז לי.

אז כך עכשיו בדיוק חזרתי מבילוי נחמד עם חברים. היינו במסעדה והייתה שם טלוויזיה ענקית, רועשת ושמראה את האח גדול. איזו מסעדה תעשה דבר כזה? כאילו זה הורס את כל הארוחה. גם לפי המון תורות אחרות לעשות שני דברים בבת אחד זה לא טוב (למרות שאני תמיד עושה את זה). צריך להיות מרוכז לגמריי בפעולה רצונית אחת.

השולחן שיישבנו בו היה ממש ארוך...וזה נראה כאילו הוא מחולק לשני חלקים...וכל חלק מדבר עם עצמו. מה שכן, הפתיעו אותי עם מתנת יום הולדת מאוחרת...שעון שהוא גם מראה ונראה כמו תקליטור ענק...בערך בקוטר   45 סנטימטר...ממש אהבתי את המתנה. רק נראה לי קצת ריק  מתוכן כי לדעתי מה שעושה כל מתנה זה ברכה.  ולא סתם ברכה "עושר ואושר מזל טוב וכו'"..ברכה מושקעת (לא שאני מתלונן...קיבלתי מספיק כאלה השנה) .
פשוט כשאני חושב על מתנה אני קודם חושב על הברכה ורק אח"כ על המתנה כי זה מה שגורם להרגשה.
בכל מקרה אני מתחיל לשמוח שעברתי לת"א...אני יוצא יותר. ברור שגם כשהייתי בלוד יצאתי (יותר דאנס ברים, מועדוני מוזיקה שחורה) אבל זה לא היה משהו ברוטינה (מה כן שזה היה ממש כיף...). בקיצור, אני מתחיל להסתכל על המעבר הזה בעין יותר חיובית...

השבוע הזה יהיה קצת לחוץ כי יש לי בוחן במקצוע שהזנחתי (בנוהל).

שיהיה לכולם שבוע טוב...יש לי הרגשה שהשבוע הזה הולך להיות מיוחד.

האאא ויש לי אינטרנט בחדר (אצל ההורים) סוף סוף!! אז אני אפרסם מדריך סטייל עשה זאת בעצמך לתיקון ספת עור איטלקית. אני יודע שזה ממש לא מעניין אותכם...אבל צריך להנציח את הדבר הזה :)

טוב זהו...הפוסט היבש ביותר לשנה זו נגמר...
נכתב על ידי Eclipse. , 2/1/2010 23:32   בקטגוריות יומיומי, לימודיישן, אופטימי  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט עמוס...עמוס כמו מערכת השעות של הסטודנטים מסביבי


לא כתבתי מלא זמן. שכחתי מהבלוג, לא היה לי כוח, לא היה לי זמן ....יש מספיק תירוצים. בגלל שאני כמעט בטוח שלא תקראו את כל הפוסט (הצדק איתכם) אני אחלק אותו לנושאים כדי שתוכלו לדלג ישר לסוף (מה ההיגיון בזה?)

1. אני מזלזל בלימודים
2. הורעלתי במסעדה
3.אני חייב להסתפר
4. התחלתי להתעסק ביוגה :)
5.למה אני מקבל פניות מבחורות שלא מעניינות אותי???
לקטע המלא...
נכתב על ידי Eclipse. , 23/12/2009 18:25   בקטגוריות בעיות, דילמה, יומיומי, לימודיישן, אהבה ויחסים, ביקורת, שחרור קיטור, פסימי  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גם לי לפעמים מותר להתבאס...


אז עברתי לדירה החדשה בתל אביב. מה אומר ומה אספר? ארמון. הכל יפה, מעוצב וכו'. נכנסתי לחדר שלי הוא היה די נחמד. ישנתי בו לילה אחד, ועוד לילה.... ואז זה הכה בי, אני לא אוהב איך שהוא מסודר. איך שאני נכנס לחדר רואים את המיטה שלי...ואני לא אוהב את זה. גם נזכרתי במקביל שלפי הפאנג שווי מיטה מול הדלת זה לא הכי להיט...בלשון המעטה כן? אז ממש התבאסתי. הייתי כל היום מבואס ובד"כ זה לא מתאים לי. אני יודע לצאת ממצבים כאלה דיי בקלות. אני מניח שהפעם לא היה לי אפילו חשק להפעיל טכניקות לשינוי המצב רוח וכו'. פשוט התבאסתי שאיך שאני נכנס לחדר יש מולי מיטה. זו הייתה הטעות שלי, אני בחרתי לשים אותה בהתחלה פה ואת המחשב בפינה השנייה. באסה

כמו שאמרתי באותו יום שעברתי לתל אביב עברתי (זמנית) לסנאט. השבוע הזה יוגננדה השכיר דירה בנשר (ליד הטכניון בערך...ממש בערך). היו קצת קשיים עם החוזה ואם זה שיוגננדה משלם את החשבונות. אמרתי לו שמצידי אני יכול להישאר בסנאט ושהוא ישכור דירה לבד...אני לא רוצה להרגיש תלוי במישהו. יוגננדה טען שהוא לא רואה את עצמו חיי עכשיו לבד במיוחד בתקופה שהוא אבוד כביכול...ומרגיש דברים שהוא אף פעם לא הרגיש (הוא נפרד מהחברה שלו). בקיצור, עברנו לדירה (עזבתי את הסנאט למתקשים לעקוב)...אתמול הוא עזר לי להעביר את כללל הדברים (מזוודה אחת, תיק גב ו....זהו). באתי לדירה, במבט ראשון היא נראית דיי מוזנחת. אין בה כלום לא מקרר (המשכיר אמר שהוא יביא), כיריים (אמר שיביא) מיטה (יביא), שולחן (יביא) כיסאות (לא יביא) ובכללי הדירה ריקה. לא הייתה לי בעייה עם זה...עם קצת קסם ועיצוב כל מקום אפשר להפוך לבית. ניקיתי את כל הבית (אין כמו לעשות ספונג'ה ולבצע הליכת ירח במקביל) והכל היה אופטימי מבחינתי.

דיברתי עם יוגננדה שעות על שיחות טלפון עם בחורות. עשינו כמה סימולציות אחד לשני, ופתאום חברה (סליחה, האקסית) שלו התקשרה , הוא היה במקלחת. כשהוא התקשר אליה ודיבר איתה, השיחה ממש זרמה והלכה ל"טובתו" והוא אמר שהסימולציות בהחלט עזרו. אז כך שלא סתם חפרנו וצחקנו שעתיים.

היום כשקמתי בבוקר התארגנתי וכו', נזכרתי שאין לי אוכל (את כל האוכל שמתי אצל השכנים הזקנים עד זקנים מאוד ממולנו).יצאתי מהדירה לפקולטה מה שהתברר כחתיכת אסון. אומנם אני יכול להגיע מהדירה עד לשער הכניסה ב5 דקות אפילו פחות. אבל העלייה לפקולטה פשוט הורגת. לדמיין שכך זה יהיה כל השנה קצת מבאס אותי. מה גם שלא חשבתי על זה עד הסוף אבל איך אני בדיוק אמור להגיע מהבית לדירה הזו? לעצור בטכניון ומשם לרדת עד לדירה? ואז לעלות בחזרה? (בדיוק לפני כתיבת הפוסט חשבתי על זה, ותכלס זה מה שגרם לי לכתוב את הפוסט מלכתחילה) זו חתיכת בעיה.

אני בכלל חשבתי שיוגננדה יסיע אותי עד למעלה אבל מתברר שבבוקר הוא עסוק ביוגה אז כך שאני לבד.

אז כן, נדפקתי כנראה. אם הייתם שואלים אותי שוב כנראה שלא הייתי הולך על הצעד הזה. להשכיר דירה עם חבר בנשר. יש שני פתרונות:
א. אוטו - מאיפה בדיוק אני אקריץ אוטו וכסף לביטוח
ב. לדפוק את יוגננדה - בחיים לא
ג. הא אמרנו שיש רק שתיים אז נוותר

כן, טוב....אני מניח שזו התנסות שאני חייב לעבור. זה בהחלט לא הולך להיות קל אבל אני מניח שהשיגרה היומיומית תעשה את שלה.

שבוע טוב....אלי..סליחה, אקליפס
נכתב על ידי Eclipse. , 17/11/2009 11:07   בקטגוריות בעיות, דילמה, יומיומי, פסימי, שחרור קיטור  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEclipse. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eclipse. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)