לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Eclipse.

בן: 36

Skype:  eliko2000 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

היוצרים


את חסרה לי.
אני חסר לך.
אנחנו, חסרים לי.
אני רוצה לחשוב כמוך... כמו פעם.
רוצה שתראי אותי... כמו אז.
למה אי אפשר להקפיא את תחושת הקירבה?
למה לא ניתן להקפיא את נקודת המבט?

אתה, איפה הייתי בלעדיך? - לא כאן.
האידיאליזציה כבר מזמן עזבה אותך.
הוחלפה לה בדקה ה55 באנטגוניזם.
אולי תרים אותי כמו פעם?
אני רוצה הפסקה מתחושת הריקון התמידית כשאני חווה אותך.
מתי אני אצליח לאהוב אותך כמו שאתה?
מתי אני אקבל אותך בחזרה?

אני רוצה את עצמי בחזרה
נכתב על ידי Eclipse. , 9/4/2013 21:27   בקטגוריות פילוסופי, סיפרותי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מי מתגלח יותר? הנשים או הגברים?


נמחק לי הפוסט הקודם שכתבתי....דווקא היה פוסט מוצלח בהחלט.

אני כבר לא זוכר איזה יום הישרדות זה, דווקא בימים שבהם אני ממש מרגיש אותה. היום הזה לא היה מיוחד במינו אז כך שנדלג על כולו.

יש לי בעיה, בעיה רצינית. לא הייתי כותב את הפוסט הזה אם לא הייתי נתקל בה. תמנונון חזר היום הבית ולקח איתו כמובן (למה כמובן?) את המפתחות של הדירה והחדר.
כדי לפשט את הבעיה הנה כמה עובדות:
1. הוא השאיר את הדלת של החדר פתוחה כדי שאני אוכל לישון בו
2. אני חוזר דיי מאוחר מחר
4. בשבוע שעבר, שחזרתי בשעה הזו, הייתי זקוק לרחמיו של איש זר ממשרד המעונות
5. אני לא יכול לבקש מהשותפים האחרים מפתח כי הם צריכים לחזור לדירה שבוע הבא.
5. לא שמתם לב שדילגתי על עובדה מס' 3 .
6. חזרתם כמה שורות ובדקתם את זה
7. אני משתמש בקונספט הזה מאיזו תמונה בפייסבוק שתייגו אותי 200 פעם
8.לא שמתם לב שהספרה 5 הופיעה פעמיים
9.כמובן שהלכתם לבדוק...אבל עדיין לא חשבתם על פיתרון לבעייה שלי
10. בפוסט שנמחק היו עשרה סעיפים אז אין סיבה שבזה לא כן אני יודע, אני משועמם....אבל היי זה עדיף על להיות לחוץ בלי שום טעם. בזאת מסתיים הפוסט ואני תוהה ברומו של עולם...מי מתגלח יותר, הנשים או הגברים?אני יודע שאין קשר בין הפוסט לכותרת...ניחא
נכתב על ידי Eclipse. , 28/10/2009 21:02   בקטגוריות בעיות, פילוסופי, הישרדות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סלחי לי מה השעה?


בד"כ אני לא עונה על שאלונים אבל אהבתי את הנושא.

-מהו זמן בשבילך?

זמן בשבילי הוא הזדמנות להשיג את המטרה שלשמה אני כאן. זמן בשבילי הוא אמצעי לריפוי פיזי ומנטלי וכמובן לפתרון בעיות. פיזי זה דיי ברור. אבל מנטלי צריך קצת להסביר. נגיד דוגמה ונתקלתם בקושי רב במהלך חייכם. נאמר לימודים. לא הולך לכם, אתם מנסים ומתלוננים על הקושי. בנוסף את אומרים לעצמכם :"אם הייתי עכשיו בתיכון\בחטיבה\בגן" הכל היה פשוט יותר. אך נסו להיזכר, כשהייתם באותה תקופה היו לכם קשיים לא פחות גדולים, פשוט חייתם בהווה. לכן אם תתייחסו לבעיות שלכם כאילו אתם בעתיד, כאילו אתם כבר עברתם אותם ותכלס הם לא כאלה גדולות תוכלו לפתור כל דבר.

-האם את עומדת בזמנים?
אני עומד בזמנים, אך לרוב אני מורח את הדד ליין עד לדקה ה90

-האם את יודעת לארגן את הזמן שלך נכון?
לא, ממש לא. אך אני אלמד.

-האם יש לך שעון?
לפעמים כן לפעמים לא תלוי במצב רוח.

-אם כן - כל כמה זמן את בודקת אותו?
כל 34 דקות....מה זה השאלה הזו?

-כמה זמן את מבלה עם משפחתך? ועם החברים?
עם המשפחה הרבה....עם החברים פחות.

-מ- 1 עד 10: כמה את דואגת לגבי עמידה בזמנים?
אני לא ממש מודאג לגבי זה. או יותר נכון מנסה לא לדאוג. אימצתי חלק מהאסכולה הדטרמיניסטית שכל מה שייקרה ידוע. גם אם זה לא נכון זה בהחלט מוריד מהדאגות ומהלחץ...אז מה זה משנה?

אז מ1 עד 10 הייתי אומר 4 (אני בן אדם אחריי הכל)

-האם את מאחרת למשהו עכשיו, בעת מילוי השאלון?
כן אני מאחר לראות סרט שרציתי

נכתב על ידי Eclipse. , 25/10/2009 02:22   בקטגוריות שאלון שבועי, פילוסופי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEclipse. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eclipse. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)