לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Eclipse.

בן: 36

Skype:  eliko2000 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פוסט עמוס...עמוס כמו מערכת השעות של הסטודנטים מסביבי


לא כתבתי מלא זמן. שכחתי מהבלוג, לא היה לי כוח, לא היה לי זמן ....יש מספיק תירוצים. בגלל שאני כמעט בטוח שלא תקראו את כל הפוסט (הצדק איתכם) אני אחלק אותו לנושאים כדי שתוכלו לדלג ישר לסוף (מה ההיגיון בזה?)

1. אני מזלזל בלימודים
2. הורעלתי במסעדה
3.אני חייב להסתפר
4. התחלתי להתעסק ביוגה :)
5.למה אני מקבל פניות מבחורות שלא מעניינות אותי???
לקטע המלא...
נכתב על ידי Eclipse. , 23/12/2009 18:25   בקטגוריות בעיות, דילמה, יומיומי, לימודיישן, אהבה ויחסים, ביקורת, שחרור קיטור, פסימי  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סמסטר ה"שקפים"...


יום ההישרדות העשירי התחיל...

 

על הבוקר קמתי לבדוק את מקומי ברשימת ההמתנה והחדשות היו טובות - 5!! הידד!!

אני מקווה שבקרוב אני כבר אוכל לגלוש לי בנחת מחדרי הקט ולאכול אוכל נורמלי...וכשאני אומר אוכל נורמלי, אני לא מתכוון בהכרח לאוכל בריא.

למען האמת היום אכלתי משהו דיי בריא, הכנתי סלט. לקחתי 2 קופסאות טונה, נפרדתי מהשמן לשלום, הוספתי תירס וחמוצים (קופסא כל אחד), כף וחצי של מיונז, עירבוב עצבני וזהו.

דיי פשוט אבל מאוד טעים. היום בערב אכלתי את כל הסלט + רבע כיכר לחם. לא ספרתי את הקלוריות, אבל אני בטוח שבשפה של המין השני המילים הראשונות שעולות לראש הן: "פצצת קלוריות". למזלי לא משנה כמה אני אוכל אני נשאר באותו משקל ± 1 או 2 קילו... (הרבה חשבון יש בפוסט הזה).

 

הסמסטר הזה מתאפיין בדבר אחד פשוט - שקפים. כמעט כל ההרצאות (חוץ מ 2) בשקפים.

היום הגעתי לאחת ההרצאות שאין בה שקפים. אוסיף ואכתוב שהמרצה מתעקש לומר את מה שהוא הולך לכתוב, ואז  לכתוב על הלוח כדי שכולם יבינו...אחלה מרצה אין מה להגיד.

מייד לאחר ההרצאה היה תרגול באותו קורס (רובוטיקה). מה התברר לי?? שהמתרגל מעביר את התרגול בעזרת שקפים! לא פותר כלום! רק מביא עוד מיני הרצאה כזו. ורובוטיקה זה לא היסטוריה, יש שם חישובים, דינמיקה ועוד מלא דברים שלא מעניינים אותכם. ממש התעצבנתי! איך יכול להיות שאני בא לתרגול ואני בכלל לא מתרגל את החומר?

 

"בוא נעבור לשאלה, כאן רואים שהמערכת צירים פה  היא בכיוון הזה והזה"

 

....אחריי שעה של תנועות ידיים.....

......................

............

 

 " 'קל' לראות שאחריי שנכפיל את 4 המטריצות האלה בזה אחר זה התשובה שתתקבל היא זו (זו הפעם היחידה שהוא נפנף בידיים וזה אמר משהו )".

בקיצור סמסטר שכולו עם שקפים, ואני גם כך נרדם ברוב ההרצאות אז עכשיו להירדם גם בתרגולים?

אני צריך לכתוב, לחשוב, לצייר, לעשות משהו. סתם להקשיב ול'ספוג' לא ממש עובד. אלא אם כן יש תשובה מלאה (וכשאני אומר מלאה אני מתכוון למלאה) שאפשר לקרוא אותה ולהבין את הדרך.

 

טוב מספיק התבכיינתי...שיהיה לכולם המשך שבוע נחמד. מי ייתן ומי מקלחותיכם יהיו תמיד בטמפרטורה הנכונה.

 

נכתב על ידי Eclipse. , 27/10/2009 23:54   בקטגוריות בעיות, הישרדות, לימודיישן, יומיומי, ביקורת, שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הישרדות - יום חמישי


היום היה לי יום ממש מעייף. משעה 11 וחצי בבוקר ועד 7וחצי בערב. הרצאות מעייפות....מעייפות מאוד. היום הבנתי שיש לי חתיכת סמסטר. 9 קורסים 3 מהם ממש קשים. מעבר חום (סמסטר שעבר ממוצע 35). תכן מכאני 2 (קורס כבד כזה ויש גם פרוייקטון), רובוטיקה שיש שם גם פרוייקטון. ועוד 6 קורסים שאי אפשר לזלזל באף אחד. לא יודע מה אני אעשה. אבל נעזוב את הפסימיות והשליליות....ונעבור לתופעה שממש מתחילה להציק לי...פיתויי הסטודנטים.

אם אתם סטודנטים בטכניון...ואת כן כי את הקוראת היחידה שלי. תשימו לב שלי בית הסטודנטים יש כל מיני חברות\בנקים\עיתונים\חונכיות למיניהם שמנסים לפתות אותכם לחיקם. בהתחלה זה היה בסדר, אני מבין....אבל הם פשוט לא מפסיקים לבוא!!! זה כזה מעצבן! שלום אפשר להציע לך לעבור לבנק לאומי? שלום על פר"ח שמעת? רוצה אינטרנט שנה חינם? רוצה? רוצה? רוצה? דיייייי........תנו להגיע להרצאה בשקט!. מה נראה לכם שאני אעבור פתאום לבנק אחר סתם כך? גם כל הסקרים מראים שהבנק שבו האדם פותח את החשבון הראשון שלו הואכנראה גם יהיה האחרון שלו (תכלס המצאתי את זה...אבל אני בטוח שזה נכון).

אמממ וזהו...אין לי ממש מה להוסיף אבל אני דיי מסתדר עכשיו. יש לי שינה לא רעה בכלל...רק מסכן תמנונון הוא מתלונן שאני נושם בכבדות. תכלס גם הוא לא כזה שקט כל שנייה זז במיטה...אבל בסדר הוא נקוע ברגל אז מותר לו.

ולנושא אחר לגמריי...יש לכם (לך) ידע כלשהו במקררים? המקרר של הדירה ממש ממש מקפיא את החלק התחתון של המקרר. וכשאני מוציא את הירקות הם יוצאות קפואות.

 
נכתב על ידי Eclipse. , 20/10/2009 22:05   בקטגוריות הישרדות, יומיומי, לימודיישן, ביקורת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEclipse. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eclipse. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)