לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Eclipse.

בן: 36

Skype:  eliko2000 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

11/2009

יום הולדת...בעע


היו לי כל כך הרבה רעיונות לפוסטים כל כך הרבה הבטחות לקורא..ים (אני אופטימי) שלי...אני בטוח אקיים את ההבטחות למיניהם, ברגע שיהיה לי אינטרנט בדירה.
גם רציתי לכתוב על כך הרבה דברים אבל פשוט לא היה זמן, וכל טכניווני יודע שהמצרך הנדיר ביותר בטכניון זה זמן. ואני מבזבז אותו עליכם....אתם יכולים להרגיש מאוד מאוד מכובדים.

אז יש לי יום הולדת אני בן 22....ועדיין אין לי נכדים. אני אישית לא אוהב ימי הולדת..
רק היום שעתיים אחריי שקמתי נזכרתי שזה הגיע, ואיתו המון טלפונים לבביים , ברכות, הצעות מיניות ומה לא...
אבל בכל מקרה אני לא אוהב את היום הזה כי פשוט אי שם בעמקי התודעה אנחנו מצפים ליותר מהיום הזה, אבל בסוף הוא כמו כל יום אחר.
אבל בכל מקרה מה אני רוצה לאחל לעצמי...

דבר ראשון משהו פרקטי - להפסיק לאבד כל כך הרבה דברים!! די נמאס לי!
מילא שאני מגיע תמיד למצבים שיש לי מבחן מחר ואני לא יודע עליו, אבל לאבד מזוודה ענקית (רציתי לכתוב על זה פוסט...אבל שוב אין אינטרנט)
להרגיש בבית כשאני חוזר לבית..
להיות שלם עם עצמי....יא רייט
לא לדרוך על חרא של כלב מכל סוג שהוא לפחות בשנה הקרובה (היום דרכתי על אחד רך...בדרך מנשר לטכניון, למרות שכשבאתי מנשר אמרתי לעצמי להיזהר מהחרא הזה)
ובתכלס מה שאני מאחל לעצמי זה שכל יום יהיה יותר טוב מקודמו...

Eli, Out
נכתב על ידי Eclipse. , 29/11/2009 13:25   בקטגוריות חגים ומועדים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גם לי לפעמים מותר להתבאס...


אז עברתי לדירה החדשה בתל אביב. מה אומר ומה אספר? ארמון. הכל יפה, מעוצב וכו'. נכנסתי לחדר שלי הוא היה די נחמד. ישנתי בו לילה אחד, ועוד לילה.... ואז זה הכה בי, אני לא אוהב איך שהוא מסודר. איך שאני נכנס לחדר רואים את המיטה שלי...ואני לא אוהב את זה. גם נזכרתי במקביל שלפי הפאנג שווי מיטה מול הדלת זה לא הכי להיט...בלשון המעטה כן? אז ממש התבאסתי. הייתי כל היום מבואס ובד"כ זה לא מתאים לי. אני יודע לצאת ממצבים כאלה דיי בקלות. אני מניח שהפעם לא היה לי אפילו חשק להפעיל טכניקות לשינוי המצב רוח וכו'. פשוט התבאסתי שאיך שאני נכנס לחדר יש מולי מיטה. זו הייתה הטעות שלי, אני בחרתי לשים אותה בהתחלה פה ואת המחשב בפינה השנייה. באסה

כמו שאמרתי באותו יום שעברתי לתל אביב עברתי (זמנית) לסנאט. השבוע הזה יוגננדה השכיר דירה בנשר (ליד הטכניון בערך...ממש בערך). היו קצת קשיים עם החוזה ואם זה שיוגננדה משלם את החשבונות. אמרתי לו שמצידי אני יכול להישאר בסנאט ושהוא ישכור דירה לבד...אני לא רוצה להרגיש תלוי במישהו. יוגננדה טען שהוא לא רואה את עצמו חיי עכשיו לבד במיוחד בתקופה שהוא אבוד כביכול...ומרגיש דברים שהוא אף פעם לא הרגיש (הוא נפרד מהחברה שלו). בקיצור, עברנו לדירה (עזבתי את הסנאט למתקשים לעקוב)...אתמול הוא עזר לי להעביר את כללל הדברים (מזוודה אחת, תיק גב ו....זהו). באתי לדירה, במבט ראשון היא נראית דיי מוזנחת. אין בה כלום לא מקרר (המשכיר אמר שהוא יביא), כיריים (אמר שיביא) מיטה (יביא), שולחן (יביא) כיסאות (לא יביא) ובכללי הדירה ריקה. לא הייתה לי בעייה עם זה...עם קצת קסם ועיצוב כל מקום אפשר להפוך לבית. ניקיתי את כל הבית (אין כמו לעשות ספונג'ה ולבצע הליכת ירח במקביל) והכל היה אופטימי מבחינתי.

דיברתי עם יוגננדה שעות על שיחות טלפון עם בחורות. עשינו כמה סימולציות אחד לשני, ופתאום חברה (סליחה, האקסית) שלו התקשרה , הוא היה במקלחת. כשהוא התקשר אליה ודיבר איתה, השיחה ממש זרמה והלכה ל"טובתו" והוא אמר שהסימולציות בהחלט עזרו. אז כך שלא סתם חפרנו וצחקנו שעתיים.

היום כשקמתי בבוקר התארגנתי וכו', נזכרתי שאין לי אוכל (את כל האוכל שמתי אצל השכנים הזקנים עד זקנים מאוד ממולנו).יצאתי מהדירה לפקולטה מה שהתברר כחתיכת אסון. אומנם אני יכול להגיע מהדירה עד לשער הכניסה ב5 דקות אפילו פחות. אבל העלייה לפקולטה פשוט הורגת. לדמיין שכך זה יהיה כל השנה קצת מבאס אותי. מה גם שלא חשבתי על זה עד הסוף אבל איך אני בדיוק אמור להגיע מהבית לדירה הזו? לעצור בטכניון ומשם לרדת עד לדירה? ואז לעלות בחזרה? (בדיוק לפני כתיבת הפוסט חשבתי על זה, ותכלס זה מה שגרם לי לכתוב את הפוסט מלכתחילה) זו חתיכת בעיה.

אני בכלל חשבתי שיוגננדה יסיע אותי עד למעלה אבל מתברר שבבוקר הוא עסוק ביוגה אז כך שאני לבד.

אז כן, נדפקתי כנראה. אם הייתם שואלים אותי שוב כנראה שלא הייתי הולך על הצעד הזה. להשכיר דירה עם חבר בנשר. יש שני פתרונות:
א. אוטו - מאיפה בדיוק אני אקריץ אוטו וכסף לביטוח
ב. לדפוק את יוגננדה - בחיים לא
ג. הא אמרנו שיש רק שתיים אז נוותר

כן, טוב....אני מניח שזו התנסות שאני חייב לעבור. זה בהחלט לא הולך להיות קל אבל אני מניח שהשיגרה היומיומית תעשה את שלה.

שבוע טוב....אלי..סליחה, אקליפס
נכתב על ידי Eclipse. , 17/11/2009 11:07   בקטגוריות בעיות, דילמה, יומיומי, פסימי, שחרור קיטור  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמה תקופת ההישרדות


אז כן אתמול קיבלתי סוף סוף את המפתחות לחדר שלי. היו לי שני אופציות או מעונות עזה או סנאט. הלכתי על עזה.......כן, בטח.

קיצר אתמול נכנסתי לחדר וכל הדירה מלאה ברוסים האסלים. אולג, גרגורי וכו'. לא שיש לי בעייה עם רוסים...להפך אנשים אינטליגנטים. אך עם זאת משהו כן מציק.

בכל מקרה אני לא כזה מתלונן יש לי מעונות וזה הדבר החשוב. רק שכמו שבספרים הכי טובים גם בחיים הכל מתהפך. ממצב של אין איפה לגור יש לי מצב של לגור בשלושה מקומות

א.במעונות שאני בהם עכשיו

ב. במעונות מזרח חדש אחריי שאיזה מישהו ייתפנה

ג. להשכיר דירה עם חבר שלי בנשר.


אני כמובן אלך על ג'. חבר שלי, נקרא לו יוגננדה. יוגננדה מסיים אוטוטו תואר שלישי. הכרנו דרך קורס לתקשורת עם נשים(לא קשור לטכניון, מן הסתם).

עד עכשיו הוא היה גר במעונות הטכניון אבל השנה הוא רוצה להשכיר דירה עם סלון גדול כדי שהוא יוכל להעביר שיעורים ביוגה לסטודנטים כאן בטכניון. \

יוגננדה יודע שאני חיפשתי דירה אז הציע לי לעבור איתו...לצערי סירבתי כי המחיר היה גבוה מידי...ההורים שלי בדיוק במעבר דירה ואת ההפרשים בין השכירויות הם ישלמו לא אני.

מפה לשם הוא הציע שאני אשלם כמה ששילמתי בשנה שעברה בקנדה. אני לא אשלם חשמל, מים וכו'. אחריי שהייתי בטוח שזה בסדר מצידו קפצתי על המציאה ואני אמור לעבור אוטוטו לנשר עם חדר משלי ורק שותף אחד (אדיר או לא?).


מה שממש מוזר שבדיוק ביום שאני עברתי לחדר ההורים שלי עברו דירה לת"א. כן זהו אני תלאביבי...מרגש משהו...NOT


טוב אני צריך ללכת להרצאה...אני אעלה את התמונות מניקוי הדירה בקרוב...


אקליפס...

נכתב על ידי Eclipse. , 11/11/2009 11:20   בקטגוריות הישרדות, אופטימי, דילמה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEclipse. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eclipse. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)