לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  Eclipse.

בן: 36

Skype:  eliko2000 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

9/2009

ניסיון שלישי


טוב אז אני יודע שהייתי צריך לעדכן ממזמן, אבל פשוט העבודה מנעה ממני ותמיד אמרתי לעצמי "מחר אני אעדכן". מצד אחד זה נראה כאילו אני מכריח את עצמי לכתוב ואני ממש לא אוהב את זה. אבל מצד שני כשאני מתחיל לכתוב, מאוד קשה לי להפסיק...

אז כמו שאתם יודעים עברתי טסט, אבא שלי לא ידע דבר על כך והייתי אמור להפתיע אותו בארוחת שישי. וזה מה שעשיתי.
אז כך ביום חמישי בעבודה אמרתי לאבא שלי שיש לי הפתעה ממש ממש גדולה בשבילו (אנחנו עובדים ביחד בערבים)

אז ביום שישי אחריי הבית הכנסת, הקידוש, הברכות, השירים....אבא שלי אומר
"אלי...לא אמרת הפתעה שמפתעה משהו?"
אני:" כן....(סוף סוף!)"
הלכתי לחדר להביא את הטופס ממשרד הרישוי...הרישיון הזמני. חזרתי לסלון (אנחנו אוכלים בסלון כי פינת האוכל מקופלת וארוזה במלא קופסאות (הסוגריים האלה לא היו בפוסט המקורי))
הבאתי לו את הרישיון...והוא התחיל להתבונן ולנסות לפענח מה כתוב שם

"מה? מה זה?"......."זה...".... הוא המשיך לקרוא
"מה זה? זה רישיון? אלי יש לך רישיון?"
אני:" אממ...כן :) הפתעה!!!"
"מה? אבל....אבל איך? מתי הספקת? מאיפה הכסף?"......."וואו זו באמת הפתעה!"

אח"כ אני ואמא הסברנו לו כל מה שקרה...הסברנו לו שהייתי נאלץ לשקר לו לפעמים ולמה הייתי נעלם בצהריי שישי (תכלס זה אותו הסבר לשני המקרים)

אז זהו יש לי רישיון תודה רבה על כל התגובות בפוסט הוקדם או יותר נכון הלפני הקודם....עכשיו עומדת בפתח שנה חדשה...

אני רוצה לאחל דדבר ראשון לכולם המון בריאות. שהפעם היחידה שתבקרו בקופת חולים זה בשביל לקנות תרופות לשכנה הזקנה שלכם (לא שאני מאחל לה משהו רע). שתמיד יהיו סביבכם חברים נאמנים שראויים לכם!. אני מאחל לכם שהשנה הזו תסתכלו על הצרות שלכם מנקודת מבט חיצונית. ואולי רק אולי תוכלו להבין שהצרות שלכם ושלי ממש ממש זעירות. בפוסט המקורי איחלתי מלא דברים אבל עכשיו אני מרגיש אני מעתיק...מעצמי...הזוי אני יודע. בקיצור שתהייה לכם שנה טובה...והלוואי שהשנה הזו לכולנו יהיה פוסטים חיובים...ואם יהיו שלילים אז רק כדי שנתבדה ונבין שבעצם הכל טוב
נכתב על ידי Eclipse. , 19/9/2009 00:35   בקטגוריות חגים ומועדים, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון....אם לא היום אז מתי?


אני לא מאמין שנמחק לי הכלללללללללללל..........כמה כתבתי....
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

שנה טובה!!!
נכתב על ידי Eclipse. , 18/9/2009 23:48   בקטגוריות אופטימי, חגים ומועדים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חדשות טובות...ומה אני עושה בכלל בחופש...


טוב אז נתחיל מהחלום שלי, וכשאני אומר חלום אני מתכוון לכמיהה, משאלה וכו...נתחיל מהתחלה: אבא שלי מאוד דואג שאני לא לומד לרישיון נהיגה. הוא תמיד אומר לי שאיחרתי את הזמן וכו'...החלום שלי היה ללמוד רישיון בלי שהוא יידע ואז יום אחד לבוא אליו ולהגיד לו :"אבא אפשר לנסוע באוטו במקומך? "ואז יבוא הדבר שהוא תמיד אומר "אם היה לך רישיון הייתי מביא לך לנהוג כל הזמן"...ואז ,ברגע הזה, להוציא את רישיון הנהיגה שלי...להראות לו ...ולהפתיע אותו!! אז כך מה מכל זה התגשם? בשנתיים (כן כן שנתיים) האחרונות למדתי שיעורי נהיגה. אף אחד לא ידע בבית (אמא ידעה רק מהשיעור ה20+ כשלא הייתה ברירה ורק ידידות ממש קרובות שלי ידעו משמע עוד שני אנשים. החבר האינטרנטי שלי גם ידע ואני חושב שזהו.). למדתי שנתיים עם הפסקה שלי חצי שנה פה, חצי שנה שם עקב הלימודים ואי השהייה שלי בבית. בקיצור עברו שנתיים, בשנה הראשונה ניגשתי לטסט ונכשלתי! בשנה השנייה כלומר עכשיו חזרתי לנהוג בידיעה שיש לי זמן לעשות טסט עד ה 11 בספטמבר אחרת אני אצטרך לחזור על התיאוריה מהתחלה...מה שלא ממש בא לי כי זה גם כסף וגם זמן. אז אפשר להגיד שאני חייב לעבור את הטסט השני שנקבע לי לי ל6 ספטמבר (כלומר היום).אני רוצה להדגיש שזה היה מאוד קשה לעשות רישיון, לא מבחינה טכנית אלא מבחינת מציאת זמן וכסף לדבר הזה.

היום היה לי את הטסט כמו שאמרתי...הייתי מאוד לחוץ. ניסיתי להירגע עם הפלאפון החדש שאבא שלי הביא לי היום....פלאפון מגניב כזה עם מסך מגע והכל. הוא פחד להגיד לי שזה גנוב כי הוא יודע שאני נגד דברים כאלה, אבל בסוף הוצאתי את זה ממנו. הוא אמר שהפלאפון הזה גנוב והוא קנה אותו ממישהו. לא כעסתי עליו כי הוא לא גנב אותו, הוא קנה אותו (אולי הוא שותף לעברה אבל גנב במקרה הזה הוא לא) במקרה אחר לעומת זאת שהוא מצא פלאפון ולא החזיר אותו לבעליו בטענה ש "הוא לא בא לקחת את הטלפון חזרה"....המקרה הזה ממש עיצבן אותי ודרשתי ממנו להחזיר אותו מה שהוא לא עשה בסוף.

כן טוב אז איפה היינו....פלאפון חדש יש לי שזה כבר חדשות מעולות לתחילת השבוע...הבעייה היא שבדיוק באותו יום היה טסט. עשיתי את הטסט, הייתי מאוד חרד לדעת את התשובה למרות שאני יודע שהחרדה לא תשפיע על התשובה הסופית עדיין הייתי חרד. ניסיתי להרגיע את עצמי ולהגיד לעצמי שאם אני אעבור או לא זה מה שצריך להיות. המורה לנהיגה שלי מתקשר

אבי: "אלי מה נשמע"
אני: "בסדר"
אבי:"אני עכשיו בדקתי את התוצאות של הטסט, תגיד הוא בלם אותך באמצע הטסט?!"
אני:"מה?? לא?! מה לא עברתי??! הוא לא בלם אותי! וואי למה לא עברתי"
אבי:" אז הוא לא בלם אתה אומר?"
אני:" לא! הוא לא בלם...וואי "
אבי: " נו אז אם הוא לא בלם מה זה אומר?"
אני:" מז"א?....רגע רגע....עברתי?"
אבי:"אם הוא לא בלם למה שלא תעבור?"
אני:" אביייייי............עברתי????!!! אני לא מאמיןןןןן יו תודהההה. תזכור שהבטחת לאכול אצלי פלוו ביום שישי, יו אני לא קולט תודה!!!"
אבי: "חחח לא יכלתי למתוח אותך יותר מידי...מגיע לך לעבור. אמרתי לך שאתה נוהג מצויין ואין סיבה שלא תעבור, מסור ד"ש לאמא"

תודה תדה וכו'''..........


האמת אני לא עדיין לא מאמין שאני עברתי טסט....לא קולט עדיין. אני חושב שכשאני אקבל את הרישיון אני אתחיל לקלוט.... אולי.

טוב אז פלאפון חדש, רישיון נהיגה חדש, בדרך להפתיע את אבא.

הלכתי בערב לעבודה, לא היה ממש כיף....בד"כ אני נהנה לעבוד היום ממש לא....כל החשק ירד. אבל אי שם תמיד חייכתי כי ידעתי שאת היום המושלם הזה אף אחד לא ייקח .

עכשיו אני כאן..סליחה על הכתיבה לא זורמת אני פשוט אחריי עבודה ועייף.



אז מה עשיתי הקיץ?
כתבתי מספר מטלות שאני צריך לעשות ועשיתי דיי הרבה מהם...אני חושב.

לנוח, לאגור אנרגיה במצברים
לסיים את הפרוייקט בשרטוט סיימתי, קיבלתי 98 הציון הכי גבוה!....יצא ממש יפה גם המרצה מאוד התרשם
לבקר את האחיינים שלי ואת האחיניות שלי הם כל כך מתוקים!!! הייתי עם האחייניות בסופ"ש...ועם אחיינים שלי אני דיי הרבה כי הם גרים ליד.
לסיים לקרוא את הספר "האלים משתגעים" ספר מדהים, הסוף ממש יפה
לקרוא את הספר של קאסי "אריקה" :) - אני מניח שאני אקרא אותו איך שיתחילו הלימודים
ללמוד את קורס הוידאו שהורדתי על תוכנת סולידוורקס - אני מקווה לעשות את זה
לבקר אצל חברים שהבטחתי שאני אקפוץ אליהם בחופש: אלירן, אלסיה, מיכאל, טניה וחזי (אני כותב את זה כדי שאני אזכור חח) . בינתיים רק אצל חזי ביקרתי
ללמוד למועדי ב'(נקווה שיהיה בסדר :) ) - אני מקווה שיהיה בסדר
להוציא רישיון וסוף כל סוף להפתיע את אבא שלי (הוא לא יודע שאני בכלל לומד) - וואו, שכחתי שכתבתי את זה פה! אז כן הנה!!! הצלחתי!! ואני הולך להפתיע את אבא שלי בגדול!! אני מקווה
  להתארח שישיבת אצל אחי ואשתו - היה ממש כיף
לחזור לעבודה
להפסיק לחשוב עליה - הפסקתי, אין טעם לחשוב על מישהי שיש לה חבר.אני חושב שהספק שהיה לי שהם לא חברים פיתח תקוות שווא....בחורה מיוחדת אין מה לומר אני מניח שאני אמצא את מה שאני מחפש במקום אחר
לצאת ולצאת ולצאת ולצאת לרקוד (אחח אני כבר מחכה לעוד שבוע וחצי שאני אסיים את הפרוייקט) - עצוב שלא עשיתי את זה ממש עדיין, יצאתי פה ושם אבל לא ממש לרקוד כמו שאני מגדיר לרקוד. הייתי בבת מצווה של אחות של חבר טוב שלי. רקדתי שם, אבל לא ממש השתחררתי ולא ממש באתי לידי ביטוי בריקוד שלי לדעתי.
לראות לפחות 4 סרטים ברשימה הארוכה של הסרטים שאני צריך לראות - ראיתי הרבההה יותר
להסתפר!! - לדעתי עכשיו יותר יפה
לפרמט את המחשב - התקנתי ווינדוס 7....אחלה ווינדוס
לנוח :) - בתהליכים



נכתב על ידי Eclipse. , 7/9/2009 02:28   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור, יומיומי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEclipse. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eclipse. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)