לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של רחלי


בלה בלה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

גם לי בא ליבכות


גם לי בא ליבכות ואן לי כתף ליבכות עליה כאילו קיבלתי

 

[מכה בראש ובא לי למות]

ברוב שבא לי ליבכות ואני יודעת שהוא אם מישהי אחרת הכשיו שניהם צוקים שניהם שמחקים הכשיו ביחד ורק לי בא ליבכות

נכתב על ידי , 27/10/2007 14:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




גם אני הכשיו לבד ואן לי למי לספר את כל הדברים שעוברים עלי

גם אני לבד שקר בחוץ ואני בלי אף אחד

גם אני לבד

נכתב על ידי , 27/10/2007 14:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה נכון?


אח שלי הלך למנזבח באותו יום שהוא הלך לשם

הוא ראה אותו

אח שלי אומר

שהוא שאל אותו אם הוא אח של רחלי[שזאת אני]

יואו אני לא מאמינה הוא זכר אותי

מיסכן שנכח אותו כלב הלווי והיה לי תאומץ ללכת ולהגיד לו מה אני מרגישה כלפיו אבל אן תעם

החברה שלי קים חשבתי שהיא חברה שלי כבר חברה שלו ואם אני יגיד לו אם יפרדו הוא שהוא יצחק עלי

אוףף מה לעשות?

למי להגיד?

לסתיו זאתי שמפרגנת רק לקים

זאתי שהן לה זמן בישבילי

     

Rock, Pop, Pop-rock: Linkin Park//Britney Spears//Good Charlotte//Green Day//Lindsay Lohan//Simple Plan//Jeniffer Lopes//Guns'n Roses//System of a Down//Cpm 22//Beyoncé//Avril Lavigne//50 cent//EminemSuco de Laranja, MilkShakeRisque + Colorama + Impala Polly//Fox Falsidade, mentira, net lerda, pagode, axé, vagabunda, traição e derivados Deus, familia, amigos, música, clipes, chocoloate, doce, internet, orkut etc... Polly//Fox  Curitiba//PR Meiga, extrovertida, engraçada, inpaciente, ciumenta, apaixonada, internetera, pinkosa, estudante  Mamãe e bebê eh meu predileto, dps vêm kaiak, sintonia, capricho e tals...  Cara metade: Humm, um dia ty conto, okay? 

נכתב על ידי , 27/10/2007 13:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 274165317 



תמונה




108
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרחלי המלכה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רחלי המלכה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)