לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי ישי וגבע

כנסו תבינו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

החיים בזמן האחרון


מי שלא יודע 27\10 יש תחרות בסקט פארק בחיפה אני לא יודע אם אני הולך הוא לא

אני עובד אל קיק פליפ אני חושב אל ליקנות קרש של זיייין [חברה של סקט ] בחמישים הוא ליקנות קרש של אלאמאנט

בשלוש מאות  ויש מצב שאני מוחק את הבלוג \אולי כן  

נכתב על ידי , 23/10/2007 14:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבוס הקרועה שלי


הבוס שלי דפוק לגמרה אנחנו יושבים וזה שותקים פיתאום הוא אומר ישי בחיית ישי מי איזה גיל אם אם מיזדיינות בבית ספר

מה אני יכול להגיד אני עוד ביסודי

אני אומר מקסימום השרת אונס אותם 

הבוס. אז איך זה שזיינתי שבוע אחריי הבר מיצווה

אני. אחריי בר מיצווה זה כבר תיכון בתיכון הם מיזדיינות מי כיתה ז'

 הבוס.אז למה זיינתי גם בכיתה ח'

אני . מה את אותו אחת

הבוס. לא את המורה אתה יודע איזה כוסית היא היתה ושמה ניגמרה השיחה

נכתב על ידי , 16/10/2007 08:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 28

ICQ: 252522848 




65
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לishayg אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ishayg ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)