לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"אהבה חזקה מריב"

הטלנובלה שתסחוף אתכם לעולם משלכם !


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

פרק 1


סצנה 1

רון יושבת על מצע דשא ירוק, ירדן, עדן ונועה מסביבה

רון: "זהו..לא מספיקים כל הריבים האלה.צריך נקמה פרפקט !"

ירדן: "רון, אני חושבת שאני יודעת"

נועה: "ספרי, ירדן, את מעולה ברעיונות"

ירדן: "אוקיי,נועה, אחת מאיתנו תגיד שהיא רוצה לצאת עם רום, מנהיג הבנים שלהם.נמצא דרך לשכנע אותו.ומה נעשה ? נשפריץ עליו מים."

עדן: "סחטיין, אחותי, נראה לי מצאת את היעוד שלך.עכשיו רק צריך למצוא נימוק"

נועה: "עדן, צריך שיהיה ארוך ושיהיה משכנע"

רון: "אני חושבת שמורן המנהיגה שלנו יכולה לעזור"

ירדן: "תאמיני לי זה בדוק"

ירדן, רון, נועה ועדן רצות לעבר מורן.

"שיר פתיחה"

סצנה 2

מורן משחקת קלאס עם נוי.

היא עוצרת כשרואה את הבנות.

מורן: "מה קרה, בנות ?"

ירדן: "יש לנו רעיון שהמצאתי"

מורן: "ומהו ?"

נוי: "נו, מורן !"

מורן: "שניה נוי"

נוי מסתכלת על מורן במבט זועם

מורן: "אני מקשיבה, בנות"

ירדן: "טוב, אז..ככה, אחת מאיתנו תגיד שהיא רוצה לצאת עם רום, מנהיג הבנים שלהם.נמצא דרך לשכנע אותו.ומה נעשה ? נשפריץ עליו מים."

מורן: "ובשביל מה אתן צריכות את עזרתי ?"

רון: "שתמציאי לנו נימוק"

נועה: "ושתחליטי מי מבין הבנות תצא איתו"

עדן: "אני כמובן חושבת שאת צריכה להיות"

מורן: "בסדר, אני אעשה אץ זה ואמציא לכן נימוק עד סוף ההפסקה"

עדן: "תודה"

מורן חוזרת לשחק קלאס.

עדן, רון, נועה וירדן פונות משם.

סצנה 3

רום משחק כדורגל עם רועי, רני ועמית נגד נתן, אילן ורונן.

עמית: "רני, תמסור"

רני: "עית, אני כבר מוסר לרועי"

רועי: "לי ? תמסור לרום"

רום: "נתן, אני מבקיע לך"

נתן: "אני לא השוער, אילן השוער"

אילן: "לא, רונן השוער"

רונן:"אין לנו שוער !"

רונן רץ לכיוון השער אך רום כבר מבקיע גול

רום: "איזה ניצחוווווון !"

עומר ויובל עוברות שם

הכדור פוגע ביובל כי רום בועט אותו

יובל: "אהההההההההההההההההההה"

עומר: "יובל, את בסדר"

יובל: "עומר, למה נראה לך שאני בסדר ?"

עומר מובילה את יובל לאחות

סצנה 4

עומר ויובל אצל האחות

האחות בודקת ליובל את הפצע

האחות: "טוב יובל, נראה לי שתצטרכי ללכת הביתה

יובל: "אבל..כואב לי נורא ברגל, שם הכדור פגע לי"

האחות: "על קביים"

עומר נתקפת חרדה

*רואים את רום מציץ, מודאג, מאחורי הדלת*

האחות רואה את רום

האחות: "רום, איזו הפתעה. מה אתה עושה כאן ?"
רום: "שום כלום"

האחות מסתכלת עליו במבט מופתע

יובל: "באת להתנצל ?"

עומר מחבקת את יובל מצדה של יובל

רום: "כן, יובל, ולהגיד שאתן הבנות, לא יותר טובות מהבנים, יש  לכן תעלולים לא מהעולם הזה"

עומר: "באמת ?"

רום: "כן..בכל זאת אתן תכנעו בקלות בגלל כל התעלולים שלנו יש"

יובל מוציאה לשון באי אכפתיות ופונה לאחות

יובל: "מאיפה לקבל את הקביים ?"

האחות: "מהמזכירות"

עומר ויובל יוצאות ועם היד של עומר היא נותנת לרום דחיפה קלה

רום יוצא אחריהן בכעס, מחזיק את מקום המכה

סצנה 5

מורן ונוי יושבות על ספסל ומרכלות

מורן: "לדעתי הרעיון של ירדן פשוט פרפקט, אני עוד לא המצאתי כזה רעיון פרפקט ונראה לי שזו תהיה הצלחה ענקית, הרי רום מאוהב באחת מהבנות, רק אני יודעת מי..נראה לי שלא אני אלך ואני אשלח את הבת הזו שהוא מאוהב בה"

נוי: "השם שלה מתחיל ב-נ' ?"

מורן: "כן, איך ידעת ?"

נוי: "אין בעיה, אני אעשה את זה"

מורן: "אהה..לא את."

נוי. "מה ? אווףף :["

מורן: "לגלות לך ? D ~"

נוי: "כן"

מורן: "זו ניצן, היא יפהפייה, לא ?"

נוי: "סתם אחת"

נוי עושה פרצוף לא אכפתי

מורן צוחקת לעצמה

מורן: "למה ? מקנאה ?"

נוי: "לא, ממש לא"

מורן: "החלטת כבר שעה בה את הולכת לדייט ?"

נוי: "אז זו אני ?"

מורן מחייכת ונוי צורחת משמחה.

נוי: "רגע..מי זו ניצן ? D :"

מורן: "את לא יודעת מי זו ניצן ?"

נוי: "לא ~\\"

מורן: "טוב, רוב הסיכויים שאת צודקת...היא הילדה החנונית מהכיתה המקבילה"

ניצן עוברת שם, עם שער זהוב ועיניים חומות-דבש

מורן בפה פעור

מורן: "ניצן, היי מאמי, השתנית לא ?"

ניצן: "כן..החלטתי לא להיות חנונית וללכת בדרך שתהפוך אותי ליותר מקובלת"

מורן: "את יודעת ? בשביל להיות מקובלת את לא צריכה להיות יפה..כולם קוראים לך חנונית כי את לא פונה לאף אחד ואם כבר אז את מתנהגת מגעיל ביותר, את צריכה להתנהג הרבה יותר נחמד לאנשים D :"

ניצן: "אקח את זה בחשבון"

ניצן הולכת ומורן נאנחת

נוי: "כל-כך צדקת עכשיו !"

סצנה 6

יובל לוקחת קביים ומתקשרת לאמה

יובל: "אמא ? זו יובל, קיבלתי מכה חזקה ואני צריכה ללכת הביתה עם קביים...אני צריכה שתדעי, לא אאלץ אותך לצאת מעבודתך בשבילי"

אמא של יובל: "יובל, מתוקה, אני בדרך ! בשבילך אעשה הכל"

השיחה מתנתקת

יובל נאנחת

יובל: "אמא שלי בטח כועסה כי הוצאתי אותה מעבודתה"

עומר: "לא נראה לי, היא עשתה את זה מרצונה החופשי"

יובל מחייכת

סצנה 7

אישה לא מזוהה בביתה, קוראת עיתון.

"אחח..אני אנקום בילדים האלו ואז יהיה לי הרבה יותר טוב..."

היא מםילה את העיתון ועל העיתון כתוב: "8 בנות מופיעות בסדרת דרמה שתיקרא "רק תגיד" "

 

 

 

איך בשביל פרק ראשון ?

זה די קצר אבל שאר הפרקים יהיו ארוכים

מאיה :]

נכתב על ידי , 18/9/2007 19:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 26

ICQ: 359373560 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות "אהבה חזקה מריב" אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות "אהבה חזקה מריב" ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)