לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sad Smile



Avatarכינוי:  Sad_Smile

בן: 35

ICQ: 7878310 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

חח איזה נוסטלגיה..


מצאתי משהו שכתבתי לפני כמה שנים טובות בבמה חדשה

 

ההתמכרות לאהבה \ Sad Smile

אהבה היא דבר מתוק, אהבה היא דבר יפה. אין על אהבה, עד שהיא מתפרקת. כשהיא מתפרקת מאותה חיה מקודשת שחיה אך ורק בגן עדן היא הופכת להיות מפלצת מהגיהנום.

ככה זה אהבה, מתחיל טוב נגמר רע. אני הייתי מאוהב פעם, ומאז אני לא מפסיק לחשוב על אהבה.

ברגע שאתה יודע מה זה אהבה אתה מתחיל לחפש אותה בכל מקום, בכל צורה, לא משנה איך היא מגיעה בכוח או באמת מהלב. אתה חייב להשיג את האהבה.

זאת ההרגשה הכי טובה בעולם להרגיש נאהב, לדעת שמישהו תמיד איפשהו חושב עליך, רק מחשבות טובות. הוא רוצה שתהיה עכשיו לידו, אייי, זאת הרגשה נפלאה

נו אז מה הפלא שמתמכרים לאהבה?

אהבה זה דבר בוגדני אתה נותן את כל כולך בה ובסופו של דבר היא נועצת סכין ארוכה וחדה בגבך.

אייי מפלצת!

 

כמה שאני מתגעגע למפלצת הזאת...

 

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

אה ועוד דבר.. שמסכם את כל הרגשות שלי בזמן האחרון בנוגע לאהבה :

"בשבילי את אבודה ובינינו נדמה שגם בשבילך שנתיים קודם מי ידע שיהיה בסוף אני זה שילך הצל שלך רודף אותי חג מעלי כלהקת זבובים הניחי לי לשמוח אהובתי בהמשך חיי העצובים" זה לקוח משיר כמובן...

 

 



 

 

 

נכתב על ידי Sad_Smile , 18/10/2007 00:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



582
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSad_Smile אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sad_Smile ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)