לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Model - Top


תחרויות דול - זה אנחנו (:

Avatarכינוי:  מודל .

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

עונה שלישית - שלב רביעי ^^


היי כולם P: שמעתם שנגמרת השביתה ? סוף סוף ;)

אפילו שלא הכי בא לי לחזור לבית ספר .. נהיה כבר משעמם בבית .

אז אחרי חנוכה חוזרים לבצפר ^^ אתמול הייתה לי יומולדת

בתאריך עיברי . ( נר שני , כ"ו בכסלו )  ועוד מעט .. טוב עוד

די הרבה זמן .. תהיה לי יומולדת בתאריך הלועזי ; 21.12 !

+ אולי אני אחליף עיצוב בקרוב +

עוד משהו חשוב - בשלב הקודם , הודחו 3 מתמודדות כי לא הגישו

בזמן . בבקשה שימו לב לזמנים , פוסט למטה תסתכלו בביקורות .

זה נורא חשוב כי אחרת לא תצליחו לעבור את השלבים הבאים .

~ השלב ~

הפעם אתם צריכים לעשות בוב-בן שיהיה מחופש למשהו .

חובה יופי + מקוריות . הנה כמה רעיונות ; חיה כלשהי , מציל ,

שטן , מלאך , פיטר-פן , עני , עשיר ..

אתם יכולים גם להמציא תחפושת . אבל אל תעשו סתם .

אני מזכירה שוב - חובה יופי ומקוריות ! ותעשו גם

עם תוספות ורקעים כי זה נראה יותר מושקע D:

~ שימו 3> ~

אוקיי , אז התאריך היום הוא 07.12.07  (: יש לכם

הפעם עד יום רביעי הבא להגיש . בהצלחה !

[ התאריך של יום רביעי הבא הוא ; 12.12 ]

~ ההגשות ~

ההגשה של טילי : כאן.

ההגשה של מריה :

ההגשה של קורל : פרשה .

ההגשה של יעל : כאן.

ההגשה של ספיר : כאן.

ההגשה של הגבירה : כאן.

ההגשה של דור :

~ בהצלחה ~

- די נמאס לי מכל תחרויות הדול שיש כאן . לא יודעת , אבל כמה

כבר אפשר ? זו התחרות השלישית !! לא נורא , התחרות הבאה

לא תהיה רגילה בכלל . התחרות הבאה תהיה הפוכה . כלומר ;

אתם השופטים ואני כאילו מגישה את מה שהחלטתם . כל הקטע זה שלפעמים

אני אעשה מכוער בכוונה , ככה שהתחנפויות בביקורות לא יעזרו לכם . תצטרכו

להיות הכי כנים שיש , ולכתוב את זה בצורה יפה ולא מעליבה וכולי' . מעניין D: -

 

נכתב על ידי מודל . , 7/12/2007 09:41  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גל=] ב-19/8/2008 15:39



4,008

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למודל . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מודל . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)