לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

welcome to my life


בלוג ?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

פעולה פתיחה - אחד הדברים (:


היה לנו היום פעולת פתיחה , היה ככ כייף ואני ככ מרוצה מהצוות שלנוו.

היה ממש מצחיק היום "דור עיינייי ? " "מה?"  "אתה אפסס "

מואואואואואואה יש בבית רוחות רפאים..

ואני מאמין לך, אני מאמין לך פיטרר, חחח עזבו לא תבינו (אהמ עדן..)

היה טקס אש שהקורס החדש עשה וכמובן זה נפל.. חח

ובתאכלס היה די אחלה XP

והגעתי למסקנה שבמבה ושוקולד זה פשוט שילוב מנצחחח !

אתם חייבים לנסות P:

אהה ועוד משהו שמאיצ'י (הצ'ונצ'ונית ! )

 

 

השלמתי איתך !

יאאייי איזה כייפליי XD

אווצ' הרגת לי את היד עם הציפורנים שלךך יא קוופה =]

ואל תדאגי יגאל האפס הזה יבין בסוף כמה שהוא אפס

אהה, והוא שמן (:

התגיבו ?

 

נכתב על ידי עוד ילדה בעיתית.. , 15/9/2007 22:34  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כי אנחנו עייפים מאוד, זקוקים למנוחה.


נמחק.

 

 

 

 

 

 

יותר מידי שקועה ברחמים עצמיים.

הגעלתי את עצמי.

נכתב על ידי עוד ילדה בעיתית.. , 13/9/2007 22:03  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תורידו כבר את כל המסכות שלכם!


תפסיק לחשוב שאתה מלך, שמגיע לך הכל , שאם אתה רוצה שמשהו לא יהיה, אז הוא לא יהיה.

סתכל על ההתנהגות שלך, אתה לא חושב שאתה קצת מגזים ?

אתה כבר מתחיל לעצבן אותי ממש, אתה וכולם במיוחד אתה..

אנשים תפסיקו כבר להיות צבועים, תורידו את המסכות תהיו מי שאתם לא מי שרוצים שתהיו.

תקבלו את עצמכם למרות כל החסרונות, רק אל תהיו צבועים.

אני רוצה לצרוח להשתגע !

לברוח מפה למקום אחר, ששמה הכל טוב (לא שיש מקום כזה..)
 

 

 

חשבתי שאני כבר לא מרגישה כלום... זה היה לי כ"כ ברור שזה אתה שייך כבר לעבר.

אבל לא, אתה חייב להדחף שוב..

 

דיייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!1

 

 

 



נכתב על ידי עוד ילדה בעיתית.. , 12/9/2007 01:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  עוד ילדה בעיתית..

בת: 30

תמונה




1,589
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד ילדה בעיתית.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד ילדה בעיתית.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)