לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הצד השני שלי


מה קורה כשאת ילדה בת 10 וחצי, שגרה בהוד השרון ויש לה המון סיבוכים ? את זה בוודאי תגלו כאן =\

כינוי: 

בת: 27

ICQ: 359373560 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

-מצב נפשי חמור-


אני אוהבת אותו כ"כ, ואני יודעת שהוא אוהב אותה

אני כ"כ מקנאה בה שהוא אוהב אותה,

וגוברת בי הקנאה אליה, היא, שגנבה את בחיר לבי

אני יודעת שאולי היא שונאת אותי

הוא אומר לי שהיא הסכימה לו

היא אומרת לי שהיא לא הסכימה לו

אני לא מבינה מה לעזאזל קורה בעולם אכזר שכזה !

מילון [;

היא-יעל

הוא-עדי בחיר לבי xp

 

 

והילה ?

היא נדבקת אליי כמו דביקי שנתקע על מישהו...במקרה הזה הוא אני !

אני וגפן, חברתי הכי טובה, מנסות לברוח ממנה בכל דרך אפשרית

אך היא מהירה...ויודעת כמעט את כל המסתורים בבית הספר...

כי היא מסתתרת בהם כשהיא בורחת משיעורים !

היא פשווווטטט - מוופרעעתת

 

 

היום ? ראיתי מישהו שמה זה דומה חצי לחן אהרוני חצי לבועז מעודה

והוא מלמד אותנו מחר מוזיקה !

והוא נראה בן 16 ^

יאיי, הוא כזה חתיייייייך 3>#

גפן רצתה לקפוץ עליו כשהיא ראתה אותו כי היא אוהבת את בועז מעודה, את חן אהרוני, את שלומי בראל, את אליסה שפרגה ו...זהו XD ^

אני את שלומי, חן ואליסה

הכי הכי אליסה ושלומי !

אממ...גפן רבה איתי

אני אמרתי שהוא דומה חצי לבועז מעודה וחצי לחן אהרוני, והיא אמרה שהוא בול בועז מעודה

אבל זה היה ריב של סתם ^

לאאאאב,



נכתב על ידי , 19/9/2007 16:03  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , ביקורת בלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- מאיייקקק 00" - אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - מאיייקקק 00" - ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)