לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הצד השני שלי


מה קורה כשאת ילדה בת 10 וחצי, שגרה בהוד השרון ויש לה המון סיבוכים ? את זה בוודאי תגלו כאן =\

כינוי: 

בת: 27

ICQ: 359373560 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

אוהבת,לא אוהבת,אוהבת,לא אוהבת


אוווף !

אני ב-צרהההההההה !

אני לא יודעת אם אני אוהבת אותוו..:\

פשוט לא יודעת

מצד אחד אמא שלי אומרת "עדי כל כך מגעיל, אל תאהבי אותו"

ומצד שני אני אומרת "אבל אין מה לעשות, אהבה מעל לכל"

ולרגע אני חושבת אולי אמא שלי צודקת, אולי עדי באמת באמת מגעיל.

ואולי לא מגיע לו שאני אוהב אותו

ואולי הוא שוב ייפגע בי, כמו שקרה אז.

אני לא מציעה לו חברות כי אני מפחדת שהוא ייפגע בי שובב..

אז כנראה אתם לא יודעים..אבל היינו חודש ביחד

והבאתי לו מתנות לחגיגת חודש שלנו והוא לא הביא

וכשנפרדנו הוא גזר את המתנות

אתם רואים ? אז אני לא יודעת אם כן או לא ?

אם אני צריכה לאהוב אותו או לא

ואיך אני נגמלת. D:

אז איך ?

נכתב על ידי , 21/9/2007 13:19  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , ביקורת בלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- מאיייקקק 00" - אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - מאיייקקק 00" - ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)