לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  צוות בלוג כפתורים (:

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פוסט פרידה.


אז זהו..

כמו בכותרת .
החלטתי שנמאס לי,
אבל הכפתורים עדיין ישארו ,
לא בא לי יותר להכין כפתורים,
יצא לי החשק , ודי .
זה הכל. במילא הוא לא היה מצליח מדי .

בקושי תגובות הייתי מקבלת לאחרונה .  ><"
אז זה הכל . להתראות לכולם .

נכתב על ידי צוות בלוג כפתורים (: , 19/10/2007 14:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט כפתורי דובים . DD:


כפתוורי דוובים מאווד מתווקים ,
לפנייכם .
לא לשכוח קרדיטטט !

4tjqmvzm0mjm.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מקווה שאהבתם !    (;

נכתב על ידי צוות בלוג כפתורים (: , 14/10/2007 22:58  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחלה חדשה + כפתורים שמחים ואופטימיים.


התחלה חדשה . מעכשיו רק אני , כרמל  , אנהל את הבלוג הזה .

אני ואפרת נאלצנו ... לנתק קשר , מסיבות שלא אומר כאן , וזה מאוד עצוב, אני יודעת , אבל אין ברירה ...

אבל החיים ממשיכים , ובתור התחלה ..

החלטתי לשנות את העיצוב .

אז הנה גם כמה כפתורים שמחים ,

ותהנו מהם .

חג שמח לכולם .  D:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי צוות בלוג כפתורים (: , 6/10/2007 00:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





988

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות בלוג כפתורים (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות בלוג כפתורים (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)