לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Girls Just Want Have Fun



Avatarכינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

תשובות לשאלון השבועי


כמה פעמים את מסתרקת?
כל פעם שיוצאת מהבית או שסתם כשהשיער ניראה חרא

מה לדעתך עדיף - מוצרי טיפוח או נטורל?
תלוי מתי...

האם אי פעם עשית שינוי בשיער שחשבת שיתאים לך ובסוף התאכזבת?
כן ועדיף שלא להיזכר למרות שזה היה לא ביגללי

מה היית רוצה לשנות בשיער שלך?
צבע

מתי הסתפרת בפעם האחרונה?
ליפני חצי שנה גזרתי את כל ה אורך וזה יצא יפה!

האם את מאמינה לטיפים שנותנים במגזינים לגבי שיער?
מידי פעם

האם פעם עשית שינוי בשיער ואף אחד לא שם לב?
כן...

קרה שראית אצל מישהו אחר תספורת שאהבת ומיד לאחר מכן הלכת לעשות כזו?
לא...

האם היית משנה את שערך לפי הטרנדים המתחלפים גם אם לא היית אוהבת אותם?
לא...

במידה ומישהו יעיר לך הערה פוגעת על השיער שלך, האם תשני את התסרוקת?
אםם אם אני אוהבת אותה אז שיקפוץ לי גם לי יהיה מה להגיד לו על השיער שלו!!!

האם תהי מוכנה לעשות קרחת ולתרום את שערך למען עשיית פאות?
לא!!!!!! אבל אני מוכנה לתרום בדרכים אחרות!

נכתב על ידי , 23/12/2007 14:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המחשב מת!!!


המחשב שלי מת יום אחרי שחזרתי מגרמניה!!!
איזה פאק זה אני בלי מחשב כבר 3 חודשים!!!
ביגלל  זה אני מעדכנת רק עכשיו וזה גם מהמחשב של בן דוד שלי
אבל איך שיהיה לי מחשב חדש(וזה יהיה בקרוב) אני אספר על גרמניה ועל כל מה שעבר
אהה ו לי ולחבר שלי יש ב 30 חצי שנה!!!
אז מאמי שלי אני יודעת שאתה לא תיקרא את זה כי אתה בצבא אבל..
אני הכי שבעולם אוהבת אותך ואתה הדבר הכי טוב שקרה לי!!!
אני מתה עלייך!!!
נכתב על ידי , 21/12/2007 22:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





51
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalisush אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alisush ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)