לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

SHINIGAMI NO LIFE

My heart is diying from inside...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

על כאב של מציאות..


 

החלטתי להביא את אחד השירים שכתבתי על המציאות הכואבת שאנחנו מתעוררים אליה כל בוקר מחדש..

לפעמים אני מרגישה שאני מעדיפה להמשיך לחלום, לברוח מהמציאות.......

 

 

"אם הייתי יכולה להיות מלאך

הייתי מצמיחה כנפיים

ועפה מכאן מעבר לשמיים

 

אם הייתי יכולה להיות בתולת ים

הייתי מגדלת סנפירים

ושוחה לחיים שקטים במעמקים

 

אם הייתי יכולה להיות דרקון

הייתי נושפת אש ועשן

ושורפת את כולם בכבשן

 

אבל אני לא מלאך

לא יכולה להצמיח כנפיים

אני לא בתולת ים

לא יכולה לחיות במעמקים

אני לא דרקון

לא יכולה לשרוף את כולם

 

אני בן אדם

 

שאינו יכול לשנות את המציאות

בעזרת החלום

שאינו שולט בגורלו

בכוח הדמיון

 

ודווקא בגלל זה אינו מוותר

ממשיך לחלום

במציאות שיצר רק לעצמו

נאחז בחבלי הדמיון

ואינו מוכן להתעורר

המציאות קשה, רק אכזבה

ועדיף לוותר

 

לחיות בעולם משל עצמי

לשלוט בגורל ולהרגיש מאושרת

ולעולם לא לקום יותר

למציאות אחרת."

 

~|~זכויות שמורות לי~|~

 

נכתב על ידי Just|another|dead|shinigami , 20/9/2007 22:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Just|another|dead|shinigami

בת: 32

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust|another|dead|shinigami אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just|another|dead|shinigami ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)