לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

לא יודע מה לרשום


וכן פעם ראשונה שפותח בלוג אי פעם, קצת מרגש לא ? יש לי כל כך הרבה דברים לרשום אבל לא יודע במה להתחיל.

טוב אולי אני אתחיל בלספר עליי. אני ילד בן 17,בקרוב בן 18, משעמם קצת בחיים אז פתחתי בלוג בתקווה שזה יסיר קצת את השעמום. אני מהרצליה ( עיר השעמום )... הממ וזהו בנתיים, אני הולך לאכול, מרוב ההתרגשות שפחתי בלוג נהייתי רעב אז מאוחר יותר אני אכתוב עוד...

יאללה להית' כולם =]

 

נ.ב

ליט אוהב אותך ..חחח =]
נכתב על ידי סב , 20/9/2007 15:00  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סב

בן: 34





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)