לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

לכבוד יום כיפור ... קטע סליחות


חשבתי להעתיק קטע של סליחות מהאינטרנט או ממקור אחר שאני אמצא, אבל בסוף החלטתי לרשום קטע שיהיה בעל משעמות ...לא סתם העתקה ממקום אחר .... כל הקטע של סליחות זה להתכוון לזה באמת !
וכן אני מתחיל .. ת'אמת האצבעות בידיים שלי לא מספיקות כדי לספור בכמה אנשים פגעתי במהלך השנה האחרונה
אני יודע בטח אתם חושבים שאני אדם רע שאוהב לפגוע באנשים...אבל לא זה לא כל כך נכון...אני באמת לא התכוונתי לפגוע בכל אלה שפגעתי, אבל מה לעשות עושים שטויות לפעמיים וזה מותר וטבעי . אבל הטעות היחידה שלי היא שאין לי את האחריות אומץ לבקש סליחה על דברים שעשיתי ( דבר שמעצבן אותי כל פעם מחדש ). במקום לחזור לדבר עם החברים שלי אני פשוט מאבד אותם כאילו אף פעם לא הכרנו אחד את השני. אבל אני לא היחיד שלא מבקש סליחה.. פוגעים גם בי , והרבה ואני נשאר בשקט , מסתיר את זה  ולא מתלונן לא כלום ( אני לא רואה סיבה למה כן ) אבל בפנים אני מתרקב לאט לאט ... וכל הציפיות שהם ישימו לב שהם פוגעים ושהם יבואו לבקש סליחה , אבל זה לא קורה. (חיים קשים ..חחח ).
אבל לא באתי להתלונן ( סתם מוציא הכל על הבלוג ) , באתי לבקש סליחה.. אני יודע שרוב האנשים שפגעתי בהם בכלל לא יודעים שיש לי בלוג אבל בכל זאת אני יגיד שאני כל כך מצטער על זה שפגעתי בהם, על זה שהייתי קר כלפייהם, שלא התייחסתי אליהם , שהתרחקתי מהם , אין לכם מושג כמה אני רוצה לחזור להיות איתכם לדבר איתכם לצחוק איתכם. אני טיפש אני יודע אבל אני עוד יענש על זה מתישהו או שכבר נענשתי בזה שאנחנו כבר לא כל כך מדברים ! אז סליחה אנשים ! אוהב אותכם ! =]
המממ וזהו ..חחחח .. מקווה שאיכשהו הם ישימו לב עד כמה אני מתחרט על זה שפגעתי בהם ! אני לא יאבד תקווה !
יאללה להית' כולם
 
 נ.ב
קטע קטן שנראה לי מתאים לאירוע
 
As life goes on I'm starting to learn more and more about responsibility
And I realize that everything I do is affecting the people around me
So I want to take this time out to apologize for things that
I've done things that haven't occurred yet
and things that they don't want to take responsibility for

נכתב על ידי סב , 20/9/2007 16:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סב

בן: 34





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)