לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אקול מי אקול בבלוג של אריה - areeye

עטם חושווים שאחאים שלחם טפוקים? עז מה עני יגיד?

כינוי: 

בן: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

מיחתב לשחן!


ליפני קמה ימים הילדים של השחן שלי זרכו למירפסט שלי דוורים מוזרים.

רציטי ליחתוב לאורים של לאם מיחתב.

 

עז אינא המיחתב שקתבטי, תגידו לי בווקשה מה עתם חושווים עלב, מבכינת ניסואך קמובן!

 

מחקה לתגובוט

 

נכתב על ידי , 20/9/2007 14:36  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של areeye ב-30/9/2007 08:56
 



ברוחים אבהים לבלוג אחדש שלי!


עז קחה:

חוורים אמליצו לי ליפטוח בלוג פו קי זה עטר הבלוגים אחי תוב שיש!

 

בחול אופן, חשוותי מה ליחטוב בפוסת הרישון שלי עז אכלתתי לאציג את אצמי.

 

כורעים לי אריה, עני בן 24 מעזור אמרקז ,יליד איסראל.

מטחנן בשנה הכרובה לאטחיל לילמוד מטמטיקה או עחד מטחומי אאנדסה, דוור שאו מעוד פופולארי בשוק קיום.

 

בזמני החופשי עני נואג ליגלוש באינתרנת ולאיתניין בקול מיני טחומים.

 

עז קדי לחם לבו לפו ארבה קי אני יחתוב דוורים חדשים ומאניינים שעני מגלה, בין איטר גם יחתוב דוורים שמאסיכים

עותנו האנשים הצאירים ואת הצאירים פחות.

 

מצפה לרעות אותכם, אריה.

 

imel: [email protected]

נכתב על ידי , 20/9/2007 12:28  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של areeye ב-30/9/2007 08:55
 



לדף הקודם   
דפים:  

356
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לareeye אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על areeye ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)