לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"אם אתה אוהב אותי תן לי ללכת"


"לפעמיים צריך לדעת לוותר על אנשים,לא מפני שאתה לא אוהב אותם,אלא מפני שהם כבר מזמן ויתרו עלייך..." זה יומנה של לולי:P


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

My new blog^^


 

 

אני:P מקורה^^
חיחיחי אני:P
בלוג חדשששש אז תגיבו ולא תגובות מפגרות><"

Have  a nice day:D

נכתב על ידי , 20/9/2007 15:20  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 402446033 




85
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללולי:P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לולי:P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)