לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

HeTookMyHeart


3>


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007


וואיוואיוואי.

 

כמה זמן לא כתבתי אה?

אני זונה, אני יודעת.

 

אז המון סליחה! 3>

 


 

וואי היו לי ימים מדהימיםםם!

[ברובם.]

 

 

 

בנינו את הסוכה, היא עמדה עקום אז פירקנו אותה ואז שוב בנינו אותה. שוב עקום. וביום השלישי כבר בנינו אותה חצי ממה שהיא הייתה (היו לנו בהתחלה שתי סוכות מחוברות) כי היא לא עמדה אחרת.

בקיצור היו לנו חוויות:]

 

והוא איתנו. ה' ישמור. הוא@!#$^*)& איתנו. D:

איזה כיף זה:]

 

 

למרות שלרוב הוא עובד.. אבל הוא לפעמים איתנו(:

וואי אני חייבת ללכת לדבר איתו, והחלטתי שאני עושה את זה היום. הקטע הוא שהאבא השמן שלי החליט לתת לי עונש דווקא היום!~@#$^%&

זון קטן. למה דווקא היום אבל?!

אני ארביץ לו.

 

 

טובנו הוא יישבר באמצע כמו תמיד, ויגיד לי שאני לא אצעק עליו שוב ושאני משוחררת.D:


אתמול ההורים שלי חזרו מהצפון, אחותי מבראשית, כולם נפלו לי על הראש שוב. היה כ"כ שקט וטוב בלעדיהם.

הו וול.

 

 

 

הבנות עושות עכשיו על האש למטה. מרגישים את הריח עד אליי. וואי איך בא לי איזה המבורגר ככה או נקניקייה XD

 

[כל יום אחת הבנות בוכה. X_X (כולל אותי)

ואני תמיד איתם. תמיד. [!]

והם.. לא כולם האמת. [!!!]

טובנו, העיקר יש לי על מי לסמוך, ואני יודעת מי אלה(: ]

 

 

 

 

 

מי מכיר את השיר: I LOVE YOU של דנה עדיני?

בטח רובכם לא.

 

אז קבלו:

 

Let me out let me out

 Release my skin from this

 aching disguise I'd like to be myself

for a little while

 

In this hole I'm all alone

 I'm waiting for you to come

 and take me home

 Into your loving arms I'll... Fly...

 I Love you

 

 Let me out let me ou

t See what I'm hiding inside

 My heart is yours

 Till the day I'll... Die... I Love you

 

 טובנו ניראלי סיימתי להיום.

ואם אני אזכר בעוד משו, אני אכתוב עוד פוסט.

[במילא אין לי מה לעשות עכשיו בבית].

מקווה שאהבתם את השיר, ובכלל ת'פוסט הזנותי הקטן שלי:]

תגיבו.

בה-היי!

 

 

 

נכתב על ידי , 30/9/2007 12:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילה לבן!@#$%& D:


קודם כל, צום קל וגמר חתימה טובה לכולם! (:

וסליחה לכל מי שפגעתי בו אי פעם:] בתקווה שלא.

 


 

עכשיו ללילה הלבן שלי.

ולא, זה לא מה שאתם חושבים. :D

היה לי לילה משוגע לחלוטין עם אחותי וחברה שלה, לילה של קריוקי.

אני אסביר, פתחנו את המיטה, הדלקנו ערוץ הקריוקי, התחלנו לצרוח בתקווה שלא יזמינו משטרה.

(ואם כן לפחות שהשוטרים ייראו טוב..)

בקיצור, כ-ל הלילה שרנו בלי הפסקה, עד שבוני פרצה לחדר בכל הכוח וקפצה עלינו!

הצענו לה לשיר גם.. אבל לא, היא העדיפה פשוט לרקוד. (עלינו!!1)

 

כשכבר חברה של אחותי נרדמה, ואנחנו המשכנו לשיר, אמא שלי נכנסה לחדר חצי רדומה ושאלה:"מה קורה פה לעזעזל?"

אני:"המ.. ערב קריוקי? ^^'

זה היה לשווא.

והיא גירשה אותי לחד שלי.:|

אבל היה כיף! במיוחד המחשבה שדוד השכן לא יישן בגללנו בלילה(:

 


 

וואי, עשיתי היום סדר בחדר!@#$%^&* :O

לקח לי איזה 4 שעות. בלי להגזים! קמתי ב11 וסידרתי עד איזה 2 וחצי.:D

מי שמכיר אותי יודע שזה מקרה יוצא דופן לחלוטין..

ומי שלא, יחשוב שלא.

 

ו.. לסיכום תמונה יפה(: (לא כ"כ קשורה אמנם.. אבל שיהיה).

 

אהבתם? נקווה שכן(:

תגיבו י'קקות.

 

אוהבת'כם המון!

דנה(:

 

 

נכתב על ידי , 21/9/2007 15:03  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסטראשון. (: טובנו לא ממש.


אהלן.

אני דנה:] טובנו, לא באלי עכשיו לשעמם בעוד טקס הכירות מעפן, אז בקצרה.

היו לי לפחות איזה 123456 בלוגים, ואת כולם זנחתי באכזריות.

אז אני אשתדל להשקיע פה אז כל הזמן שיהיה לי(:

ולעדכן לפחות פעם בשבוע.

סתםנו, יותר.

 

אז יאללה, מקווה שתהנו:] אוהבת'כם המון אנשנושים.

 

 

שלכם,דנונע.

 

 

נכתב על ידי , 20/9/2007 17:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 362790662 



תמונה




69
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*LoVeStOnEd* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *LoVeStOnEd* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)