לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הם שחור לבן:/



Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 471743129 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

החיים פשוט חרא!!!!


טוב די כמה אפשר עוד להתעלל בבן אדם זה בלתי נסבל כבר....כבר נמאס לי פשוט לחיות מתי החיים האלה יגמרו כבר...
נכון אומרים שאנשים לומדים מהטעויות שלהם...אז למה זה לא נכון...למה אני כמו מטומטמת כל הזמן חוזרת עליהם למה אני לא מבינה כשבן אדם אומר פעם אחת לא אז לא...ולמה אני לא מצליחה לשכוח אותו כמה זמן כבר אפשר להיתקע על אותו בן אדם למה כל כך קשה לי להמשיך הלאה למה כל יום כל היום לא משנה מה אני עושה ועם מי אני אני רק חושבת עליו למה יווווווווו אני כל כך שונאת אותי אני שונאת את כולם באלי פשוט לגמור עם העולם הזה עם החיים האלה אני לא יכולה ללסבול את זה יותר חלאססססססס למה אני כל יום צריכה להיות בדיכאון לא משנה איזה יום זה למה כל יום אני צריכה לבכות בגללו למה אני לא יכולה פשוט למות...בלי להתאבד למהההההההההההההההה?!!!!
קיצר אתם לא חייבים להיב סתם רציתי לשפוך תלב...
נכתב על ידי , 14/7/2008 21:28  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-3/4/2009 12:07
 





2,379

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtomyboy25 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tomyboy25 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)