לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של קים וקארין,בלוג היצירה


בלוג שווה ביותר :)

Avatarכינוי:  קים וקארין\קארין וקים..איך שתרצו:)

בת: 26

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

סוף סוף מצאתי את הסיסמה של הבלוג הזה!!|איך לקשט ת'יומן


טוב..אחרי בערך שנה נראלי מצאתי את הסיסמה של הבלוג הזה..

וחשבתי בגלל שאין לי מלא זמן וכוח עכשיו שאולי אני יעדכן בקטנה,ועלה לי רעיון:

איך לקשט את הימן..

תראו יש כל מיני דרכים..

אני אוהבת למשל להדביק ביומן כל מיני דברים מגניבים כמו כפתורים צבעוניים,אפשר מראה קטנה בהתחלה של היומן,

אפשר גם לקשט עם סרטים  כאלה ולהביק כל מיני דברים כמו פפיונים קטנים..

אפשר גם לקחת אבנים של הציפורניים מחנות יצירה\ביוטי קאר\וואו.. ואז לדביק ביומן יפה או לעשות עם זה מסגרות לאותו יום..

בחגים למשל,אפשר לצייר\להביק תמונה שקשורה כמו למשל בחנוכה לשים סופגניות או בפורים רעשן ומסיכות.. ככל שהיומן יותר צבעוני ככה הוא יותר יפה..


אפשר להוסיף שרבוטים

גם בעיפרון וגם בעט

ואפשר לפעמים להוסיף קצת צבע..
אפשר להוסיף שרבוטים בעט\עיפרון.. אפשר גם לצבוע..

טוב,

מקווה שנתתי לכם רעיונות שלא שמעתם עליהם.

קים =]

נכתב על ידי קים וקארין\קארין וקים..איך שתרצו:) , 11/9/2010 12:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,230
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקים וקארין\קארין וקים..איך שתרצו:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קים וקארין\קארין וקים..איך שתרצו:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)