לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אממ.. פתחתי את הבלוג בשביל לשתף את כולכם במערכות היחסים שלי ובחיים שלי בכללי. זה יכול להיות כיף לספר בחופשיות כזאת דברים על עצמך לאנשים שלא מכירים אותך... :] תהנוו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

גם הפעם זה לא הנסיך על הסוס הלבן ...


טוב, ממש לא רציתי להתחיל את הבלוג הזה בצורה שלילית..

אבל מה לעשות , אני במצב רוח שלילי..מבולבל...

רוצים לדעת למה?...

בטח שאתם רוצים :]

בקיצור..

הכרתי מישהו.. והתחלנו לדבר ממש הרבה , היה כיף מאוד ... והוא מצא חן בעיניי ונראה לי שגם אני בעינייו..

הוא בא אלי..עשינו את מה שעשינו, ו..לפרועים שבינכם ל=א שכבנו ...

ואחר כמה דקות הוא היה צריך ללכת.. ( ידעתי מראש שבשעה הזאת הוא אמור ללכת. )

וזה ממש ביאס אותי ! זאת הפעם הראשונה שאני עושה שטויות ככה חחח ....

והוא ככה הולך?..

אז התעצבנתי קצת

עשיתי פרצוף חמוץ...בידיעה מראש שזה לא מה שיעזור לי..

אני אגיד לכם בקיצור מה הוא אמר לי כי אין לי כוח לפרט זה קצת ארוך..

אז הוא אמר לי לא לכעוס ... שהוא יודע מה עובר לי בראש ושהוא בכלל לא חושב עלי מחשבות כאלה.. אמרתי לו שזה לא הכי מעניין אותי ושיותר מעניין אותי מה אני חושבת על עצמי , אז הוא שאל מה אני חושבת? אמרתי לו שזה לא עיניינו ושאת החשבון שלי אני אעשה עם עצמי...

בקיצור הלכנו לאוטו ועמדנו כזה והוא אמר לי שאני פאסימית.. שאני חייבת להסתכל על הדברים בצורה ישרה ..שמה שעשינו זה בסדר גמור ושהוא לא בחור של לילה אחד וללכת.. יש לו הרבה כאלו והוא לא ממש משתמש בהן ,שהוא מבין שאני עוד בבית ספר ושיש לי מחשבות ודעות אחרות משלו..  ואז שאל אם ניפגש במוצאי שבת, אזז שאלתי אם זה לא במקרה היום שהוא יוצא עם חברים שלו (זה מה שהוא אמר לי.. ) אז הוא כן אבל אפשר לפני או אחרי..רק אם את רוצה..

בקיצור מפה לשם אמרתי לו רואים אותך במוצאי שבת אז? אמר לי אל תתפסי אותי על מילה אבל יש מצב טוב מאוד...

אמרתי לו סבבה , נתנו נשיקה ב-ל-ח-י (חבר של אחי חיכה לאחי למטה ולא היה נעים) והוא אמר לי זה רק בגלל שחבר של אחי פה...

בקיצור אמרתי לו ביי וזה והתחלתי ללכת

ואז הוא צעק לי כזה מהחלון לילה טוב ואל תכעסי אל תהיה עצבנית וחייך  לי, חייכתי בחזרה והמשכתי..

וכן,

יש לי הרגשה..

שגם הפעם זה לא הנסיך על הסוס הלבן.

כרגיל :I

מתי יגיע תורי סופסוף ?!

 

3\>

 

נכתב על ידי Noni017 , 21/9/2007 00:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Noni017

בת: 34




20

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNoni017 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Noni017 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)