לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

all my life in one site


כל חיי באתר אחד.. [בעברית זה נשמע יותר טוב]

Avatarכינוי:  *יש לי כינוי מאגניב*

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

יש לי שבר ברגל+ שמתי את התמונות



יש לי שבר באצבע הקטנה ברגל וזה ממש כואב [פירוט עוד כמה ימים]

שמתי את התמונות מיומולת שלי

לא להגיב כאן- פוסט זה יימחק

להגיב רק למטה

נכתב על ידי *יש לי כינוי מאגניב* , 30/12/2007 20:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוף סוף עידכון =]


שלוםםם =]

כמה זמן לא עדכנתי =\ [חודש בערך]

כל יום רציתי לעדכן ובסוף לא היה לי כוח..!

בחודש הזה היה לי יום הולדת ה- 28.11 ועשו לי מסיבת הפתעה XDDDDDDD [ייאי] אוקי זה מחייב פירוט אז: אמא שלי ותמי תיכננו לי מסיבת הפתעה מתחת לאף שלי ואז ביום הולדת שלי פתחתי את הדלת כי חשבתי שהמשפחה שלי באה אלי וכולם קפצו עליי ובכלל לא הבנתי מה קורה =\ [בתמונה שהם אומרים הפתעה יצאתי המומה..] היה נראלי 10 ילדים והיה כיף.. יש המון תמונות וסרטונים אז בהסכמתה של תמי אני ייקח ממנה את התמונות..!

החודש עבר די טוב רגיל ביותר.. בחופש חנוכה קראתי את הארי פוטר 7-ממליצה.. ^^

ביום שלישי לאחותי יש יומולדת 8 [תגידו לה מזל טוב]

והייתי בפסטיגל.. :) חהחה

הפוסט יצא קצר אבל אם תמי תסכים [אהמ אהמ תמי] אז אני ישים תמונות והוא יראה הרבה יותר ארוך.. ואני מבטיחה לעדכן שוב בקרוב..

הנה התמונות::

 

בר עם הבלון שקנו לי והמתנה שהיא ותמי קנו לי [לפני שהם באו אלי]

 -

כנ"ל על תמי

 

 -

רואים סרט [יורוטריפ] ובר מתחבא

-

אני ועדי =]

 

-

אני ותמי [תמונות קשות]

-

הבלון הורוד קוראים לו נינט ובר הביא לי אותו לבצפר [תוודה] אז חן מצטלם איתו ואני ובר עושים משהו לא ידוע..

 

 -

הבנים חולמים XD

 

-

כל מי שבא בצילום שלייי

 

 -

כל מי שבא בצילום של תמי

 

 -

עדי ובלוניי

-

בר והשיער שלי

 -

משהו מפחיד

 

משהו לא מובן

 

משהו מפחיד בריבוע

 

-

תמי ובר

-

תמי בר והקרניים 

 

-

אני ואלה נמרחות על הקיר D:

 

 -

חן

-

סתם

 

-

אלה נמרחת על בר ובר מחזיק את נינט

 

-

כולם מסביבי XD זה ממש מגניב =]

 

-

לא אגיב

 

-

ניב X.X

 

-

אלה בר וחן מהצד 

-

אלה בורחת עם הבלונים שלי

 

-

^^

 

 -

3:

 

-

O.ס

 

-

קרב בקבוקים

 

-

OMG..

 

-

אני B)

 

 -

חוחוחוחו

בלונים!!

 

-

אמת או חובה:

-

חןן!!![בחובה שאני נתתתי לו]

 

-

אני בחובה שירון נתן לי @_@

-

חן בחובה שאני נתתי לו

 

אז זהו ביי =]

נכתב על ידי *יש לי כינוי מאגניב* , 20/12/2007 22:13  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*יש לי כינוי מאגניב* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *יש לי כינוי מאגניב* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)