לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דמעות של מלאכים...


"עוד נגיעה ועוד עצב הכל כאן מוכר בעצם אנחנו ביחד בכדי לחיות לנצח עוד רגיעה ועוד כוח ועוד נטייה לשכוח אנחנו ביחד בכדי לחיות ולא לברוח"

כינוי: 

בת: 29



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

מרגישה חרא רבתי עם אמא שלי


סתם אין לי כוח אפילו לחתוב מרגישה הכי בזבל..

רע ליי

=[

 

נכתב על ידי , 29/8/2007 19:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון על הזמן האחרון..+ משהוא שכתבתי


היי מה קורה ??

אני?

אני בסדר מסתדרת..

אה וקניתי דברים לבצפר ..

סתם דברים פשוטים..

אה וקניתי נעליי בובה מוזרות..

וואנוס אבל חיקוי..

מבלה את החופש בליהיסטלבט (או איך שכובתים את זה)

ובזמן האחרון אני מאוד עייפה אין לי כוח לכלום..

ומה עים אופיר ?

יותר גרוע מתמיד...

הינה מה שכתבתי

לצומת לבכם אני לא משוררת אז

תקנו אותי

ותגידו איך זה..


אהובי, כשאני עוצמת עיניים אני רואה אותך

מחזיק לי את היד ומחייך

אבל כשאני פותחת אותן אני רואה אותך

מתרחק ממני.

אהובי, הרבה אמרו שאנחנו נהיה ביחד

אבל קשה לי לחקות שזה יקרה

בבצפר אני חולמת שתבוא לכיתה ותקרא לי,

תיקח אותי לפינה מבודדת ותסתכל עליי, תחייך

ותלחש לי "אני אוהב אותך"

אבל זה לא יקרה

אהובי, אולי אמצה אהבה חדשה

אבל בינתיים הלב שלי שלך

האהבה שאני חולמת עלייה יכולה לקרות רק באגדות..


"אני אוהבת אותך"



-בלונדה-


התגובות לא עולות כסף

אבל הן שוות זהב...

נכתב על ידי , 25/8/2007 21:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון קצר...


אני לא יודעת למה בזמן העאחרון אני רק בבלוגים של אחרים ולא בשלי..

ולמה אני לא כותבת ומעדכנת..



טוב עידכון קצר..

אמ.. ביום שישי אני ובמריה ההינו בים..

היה כיף..

פעם ראשונה לבד רק אני וחבר בלי הורים ובלי מבוגרים..

ההנו שם בערך עד 9 ונסענו בחזרה לפ"ת

ואז הלכתי לישון אצל מריה..

 

אופיר משגע אותי..

אני כבר לא יודעת מה לעשות...

הוא גלה שאני אוהבת אותו ואז הוא היתנהג מוזר ולא דבר איתי

ואכשיו הוא אומר לי אני מחבב אותך מאוד, שזה אפילו לא אוהב אני אפילו לא יודעת מה זה  אומר בכלל..

ואז גם מתנהג מוזר ולא מדבר איתי

 

ומשפט קטן בשבלך(אופיר)

Words cannot describe the way I'm feeling

 

אה ומחר אני הולכת לקנות נעליים

ודברים לבצפר ולשלם לבצפר..

 

יאללה התי פה!



 

נכתב על ידי , 21/8/2007 23:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,755
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלונדה3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלונדה3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)