לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלה החיים..



Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 253917426 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

תשובות לשאלון השבועי


כשמגיעה ילדה חדשה לכיתה, האם תנסי להכיר אותה?
כן

האם אי פעם הביכו אותך בפני כל בית הספר?
נמממ לא שזכור לי

האם מורה אי פעם העליב אותך?
כן אבל אחרי זה היא שלמה על זה ;]

קרה לך שנרדמת בשיעור?
פ'חחח האם קרה?!
שיעור הסטוריה שלנו זה שעתיים של שינה אל מה אתם מדברים בכלל?!

יצא לך להעביר פתק פרטי והמורה תפסה אותך והקריאה את הפתק לכל הכיתה?
כמעט.. אבל לקחתי למורה מבלי שתקרא!!!

האם קרה שנקרעו לך פעם הכפכפים באמצע יום לימודים והיית צריכה לסתובב כל היום יחפה?
חעחעחע XD

פעם?! זה קרה לי 4-5 פעמים לפחות !!

איבדת פעם ספר לימוד?
נופ..=]

האם יצא לך להגיש עבודה ולקבל בה 0 בגלל שלא הבינו את הכתב שלך?
חייחי לא ב"ה יש לי ת'כתב הכי יפה עלי אדמות :]

האם שברת פעם כיסא או שולחן?
אני לא דבה ! XD
חעחע לא !

ראית פעם מורה עם "חנות פתוחה" ולא אמרת לה כלום?
חעחעחע XD

כן.. המורה להסטוריה באה עם חצאית פתוחה וכולנו צחקנו עלי..מסכנה :]

ולסיום.. האם את אוהבת ללכת לבית ספר?
ברור!!

רק דאחקות וסטלות אני עוברת שם!! D:

נכתב על ידי , 26/11/2007 15:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום ראשון :]


אוחח התחלתי ת'שבוע במצברוח מצוין =]

מקווה שהשבוע יהיה השבוע הכי טוב שהיה לי :]

מתכננת להיות שקטה ורגועה!

לא רוצה לריב עם אפחד.. לא רוצה להיות ברוגז עם אפחד

אני רוצה להיות מאושרת! וזה מה שאני מתכוונת לעשות :]

 

 

 

שבוע מלא חיוכים ומלא אהבה לכולם :]

 

ביוש D:

נכתב על ידי , 26/11/2007 12:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




"לבן אדם קשה למצוא את אהבתו

כי לא ידוע הכן מקומו

הולך ושב מחפש ובוחן

'היכן האהבה?' שואל ושואל

אך האהבה הלכה ולא תחזור

כי לאדם לא מגיע אהבה שכזו

למה שאתה מתאהב באחר

אתה מתרגש,מעופף,

לא חושב על דבר

רק אותו אדם נשאר בראשך.

אך אני אומרת

אין דבר כזה אהבה

גם אם חשבתם שלכם

יש אחד שאתה רק שלה

והיא רק שלך אתם טועים בגדול! כי אותו אחד שאתם מאוהבים בו

יתנהג בך באהבה ושמחה

אך ברגע שירגיש מתח מסוים

זה יהיה סופו של אותו רומן"

 

ICONATOR_93d51064a40c52cb7497bd7eb4.gif image by yansh2

 

 

אני לא יודעת מה אתם חושבים על השיר

אם הוא יפה או לא

מה שניסיתי להגיד זה שאני הכרתי את האחד שלי

אבל כתבתי את השיר ברגע של כעס

לפעמים גם שאתה מתאהב במישו הוא נראה לך

הכי מושלם שיש אבל שתדעו לכם שגם

המושלמים והמקסימים הם הכי חראים שיש!

 

ICONATOR_1bc184c6c7db4f5876974e6aea.gif image by yansh2

נכתב על ידי , 24/11/2007 13:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילוש =]]]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילוש =]]]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)