לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בראץ שולט ודנה מלכה /m\


שלמות זה לא מילה גסה... זין כן!

כינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010

אז מה.. בלוג?


כן, חבר'ה, עידכון ראשון מזה שנים של טל המזוהם

נעשה קצת מחווה ונשים פה שאלון שפורסם לפני שנים רבות.חיוך

 

 

 

 

 

תפוס את הספר הכי קרוב אליך, לך לעמוד 18, שורה ארבע, תכתוב מה שכתוב שם? 



תמתח את יד שמאל שלך הכי רחוק שאתה יכול. במה אתה נוגע ראשון? 
בקבוק הבירה היומי שלי.

  

 

בלי להיסתכל בשעון נחש מה השעה?

17:03

עכשיו תסתכל על השעון,מה השעה? 

17:03 , לא יכלתי.. הוא פשוט ישב שם והסתכל עליי!

 

לא כולל המחשב, מה אתה שומע? 
כביש חביב שבנו מול ביתי.. נחמד, שינוי מרענן בין עבר לעתיד אני קורא לזה.


מתי פעם אחרונה היית מחוץ לבית? 
למען האמת אני עכשיו מחוץ לבית

 
על מה הסתכלת לפני הבלוג הזה?
על השחזור סיסמא שלי בישראבלוג

מה אתה לובשת? 
מה לובש אותי, זה תלוי איך מסתכלים על זה - לא ישתנה אף פעם.


מתי פעם אחרונה שצחקת? 

שראיתי פרומו לסרט דוקומנטרי על גדול הזמרים-ג'סטין ביבר

 

מתי פעם אחרונה שהתנשקת עם מישהו? 

המצב הכלכלי שלי לא משו אז.. 


אם היית נהפך למולטי מיליונר בן-לילה, מה היית קונה? 
את העולם

ספר לי משהו על עצמך שלא ידעתי. 
כן כן, אני גם בנאדם.


 אם היית יכול לשנות את העולם בלי קשר למצפון או פוליטיקה, מה היית משנה? 

נתחיל במחירי הבורגרסבר בישראל, אחרי זה נטפל בכמה ג'ינג'ים ותמנים 


אתה אוהב לרקוד? לרקוד זה הוא שמי האמצעי

 

אם ילדך הראשון יהיה בת, איך תקרא לה?

העיקר שלא יהיה הומו 

אם ילדך הראשון יהיה בן, איך תקרא לו?
דביר

נכתב על ידי , 9/11/2010 16:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,586
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל המזוהם. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל המזוהם. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)