לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה אכפת לכם?!?!?

לבלוגי המכוער אתם מיתבקשים לא להיכנס!! זהו בלוג אישי על חיי ואם כבר ניכנסתם אני מבקשת יפה: א-ל!!!! תגיבו!!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007


וואי אני חתיכת ילדה עילגת ומשועממת!!!!! אנלא מענינה שפתחתי בלוג בעמצה הלילי!!!!!!!1

טוב לאמשנה מקיצור... היום ניכנסתי לאיזה שהו בלוג של ילדה יותר עילגת מימני שכתבה ש......

ג'רארד ווי הומו מכוער!! וואי אני לא מעמינה איזה ילדים סתומים יש בעולם!!!

טוב שלא טוהב אותו הבל למה לקלל?!

אז בקיצר כימאת כל התגובות קיללו אותה קשות!!! והיתה מישהי שכתבה

"תידחפי סרטני ים לתחת"!!! וואי זה היה ענק!!!! וגם היא ירדה על MCR ואמרה שהם

גרועים!!! אמא שלה גרועים וגם ממש משש משעמם לי

וגם יש לי אובססיה חמורה לryan ross המושלם חתיך הורס...

אבל מבאס אותי שיש לו חברה.... והוא גם אוהב אוהב אותה... הוא אמר בראיון שהוא

מקנא..... וואי אני כול כך אוהבת אותו!!!!!1 אותו ואת טום tohio hotel הוא גם

חתיך ואניהולכת ליראות אותו בהופעה שלהם!!!!!!

ואני יזיל עליו ריר ולא על תמונה שלו~!!!1

עדיין מענין אותי איך אפשר לעדקן את הבלוג....

 טוב אז זה יהיה חד פעמי אני יתיחס אליכם ובבקשה

תגידו לי איך מעדקנים!!!!

וואי אני לא מעמינה כבר 4:30!!!!! טוב אני מניחה שאני ילך לישיון.....

........................................................................................

.......................................................................................

.......................................................................................

טוב דיי אני לא מצליחה!!!!!!!!1

אני שומעת עכשיו MCR.......... ומקווה שיום אחד יבוא לערץ ואני יגגרור את

רוב החברות הלא אמיתיות שלי...... וווו גם שמי העמיתי למיקרה שתהיתם הוא .................

דולב.......

 

נכתב על ידי , 27/9/2007 04:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 30

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לvampire!!!666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על vampire!!!666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)