לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא ילדה אני תות


בלוג על תותים... צריך יותר מזה? כנסו... פליייז!!! :'(

כינוי:  אני תות ואני גאה בזה!

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

ימים מופרעים:)


שלום!!

אחרי המון זמן של חוסר עידכון החלטנו חגיגית לכתוב פוסט!

 

החלטנו לספר לכם על החוויות השרוטות שחווינו בימים האחרונים בגלל השביתה...:)

 

יום 1

זה התחיל מזה שנפגשנו המון חברים (המון לא הגזמנו...) והחלטנו לשחק במשחקים בוגרים שמתאימים לגילינו...

ולכן, שיחקנו "המאפיה" שזה משחק נורא בוגר נכון?

במשחק היה מישהו ספציפי שלקח את זה נורא אישי כשספיר האשימה אותו שהוא הרוצח למרות שהיא היתה... (תמיד ידעתי שיש לה אופי מאיים) ולכן, הוא הכחיש בצורה מאד מאד חשודה ואז הוצאנו אותו מהמישחק אחרי שהכחיש בתוקף שהוא "לא הרוצח!!!!!!!!!!!!!!!" ואחרי שהוא מת ספיר ניצחה.

לאחר מכן שיחקנו "השעון" משחק מאד מרגיע (מאד מאד מרגיע) היה את החלק הכי מרגיע במשחק כשהשעון הגיע ל20 שניות כולם היו מאד רגועים והראו את זה בצרחות ובקפיצות שלהם.

ואז שיחקנו "קונטקט" זה היה קצת בעיה כשלא יודעים לאיית... (אהמ נטע אהמ).

ואז עברנו למשחק הכי בוגר "ארנבת שחורה" למרות שלאף אחד חוץ משתי בנות (לא אנחנו) לא היה כוח לרוץ! ולכן לא היה כל כך הרבה משתפי פעולה.

ולבסוף שיחקנו "תופסת צבעים" שהיה מאד מלהיב (באמת!) ותל פז היתה נורא לחוצה לגבי המשחק וכך זה הלך:

תל פז:"איזה צבע?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!" 

ת: "טורקיז!!"

תל פז: "יש לי במכנס!!!!!! יש לי במכנס!!!!!!!!!!"

סתם איש: "זה טורקיז"

תל פז: "זה לא טורקיז זה מין כחול ירוק אפור מוזר כזה!!"

ולאחר מכן החלטנו שזה מספיק ליום אחד וסיימנו את הערב...

הערה: זה היה ב2 וחצי לפנות בוקר...

 

יום 2

הערב התחיל בצורה יחסית נורמלית.

כולנו הלכנו לראות את הסרט "סופרבאד" (מומלץ למופרעים כמונו)... (כולנו זה בערך חצי מבדרך כלל).

בסוף הבסרט אחרי שסיינו לחכות את הדמויות ואת ריקודיהן בתחלנו עוד פעם לחזור לשיגרה ולהתחרפן...

זה התחיל בכך שספיר ותל פז התחילו לשיר את השיר המופלא של "קווין" "we are the champions".

ואז התחלנו עוד פעם לשחק את המישחקים הבוגרים כמו ביום הראשון רק כשהפעם חלק הלכו ונשארנו חמישה ילדים...

ולכן משחק "המאפיה" לא החזיק מעמד כל כך הרבה זמן...

ולאחר מכן העלו רעיון נהדר לשחק במשחק "תופסת גובה" שהפך בסופו של דבר לקרב אגואיים בין נטע לידיד שלנו...

אחר כך שיחקנו "דג מלוח".

זה היה משחק מפרך וקשה אך בחיים לא צחקנו ככה במיוחד מהמשפט המדהים של ידיד שלנו שמי שהיה שם יודע על מה אנחנו מדברות... (רמז: לא זה... לא זו... לא זה... לא זו... לא, אני בטוח שזה...).

ואז הזמנו מונית (בשביל הנושא החם!! :]).

 

יצא פוסט ארוך, השקענו, אז תגיבו!

נכתב על ידי אני תות ואני גאה בזה! , 17/10/2007 14:27  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





777
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני תות ואני גאה בזה! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני תות ואני גאה בזה! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)