לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Evelin’’s Pictures


בלוג התמונות הגדול!!

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 431478897 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

קודם כל שלום =]


היי היי היי =]

ברוכים הבאים לבלוג התמונות הגדול!!!

האתר חדש לכן אין בו בנתיים כלום

קודם כל שמי אוולין ואני מפ"ת בת 13

בעוד חודש יהיה לי 14 =]

אממ =]

זאת הפעם הראשונה שלי שאני פותחת בלוג של תמונות עזרה וכ''ו אז אם מה תעזרו לי  חיחי=]

אממ זהו בנתיים

הנה אייסי שלי אם מה

431478897

אממ וזהו=]

אז אני מקווה מאוד שאתם תהנו אתר שלי

להתראות =]



נכתב על ידי , 23/9/2007 18:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





99
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEvelin's Pictures אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Evelin's Pictures ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)