לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ימים עייפים


דרמה קווין בהיסטריה

Avatarכינוי:  la la la girl

בת: 38





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

ימן


עוד תימני

מספיק עם זה.

הבטחתי לעצמי להפסיק עם תימנים לעד. הם חלקלקים הם שקרנים הם רמאים הם לא באמת. אני חושבת שהם זן של נחש. כמו שיש קוברה, אפעה, שפיפון וכו'. יש גם "תימן". עם ההתפתחות האבולוציונית הוא הפך לבן אדם בצורתו השחומה.

טוב, אבל הרי יש טיפוסים כאלה שלא זוכרים מה שהם אומרים. החברה הכי טובה שלי כיום היא כזאת. היא פשוט לא שמה לב. לא זוכרת לשלם על האוכל שהזמנו ביחד, לא זוכרת שזה לא נעים לי לשמוע עליה מחמאות אחריי שיורדים עליי, לא זוכרת, לא שמה לב, מה אני אעשה, עדיין אני אוהבת אותה. אין ברירה צריך לקבל בן אדם על כל מגרעותיו.

אבל הוא! קיבינמאט אני לא חייבת לקבל אותו.

אבא שלי אמר לי לפני כמה ימים: " את יודעת שאני לא נוהג להתערב, אבל תעיפי אותו". ככה חד וחלק ראה אותו 10 שניות, שמע עליו סיפור וחצי. טוב נו אולי כי אני כל היום אומרת עליו שהוא ארס קטן, שהוא כמו התימני הקודם, שהוא עבריין צמרת ושיש להציל אותי מפניו. כן אוליי בגלל זה.

אז אולי אני בעצם לא צריכה להקשיב לו.

אבל הוא עדיין לא צילצל!

ואני לא נרדמת.

ואני נכנסתי לכתוב פה מציפייה אליו ואני יודעת שאני לא ארדם. וכשהשם שלו מופיע על צג הטלפון שלי אני מתעלפת. יו זה ממש כמו עם ערן. אני לא יכולה.

ולא להירדם?? לא להירדם?? אניייייי עד כמה שאני חולה בנפשי וגזורה במוחי אם יש דבר אחד שאפשר להגיד עליי זה שאני נרדמת מהר. ככה בשניה מניחה את הראש וחולמת (סיוטים לרב, אבל נרדמת) אז להגיע למצב של לא להירדם??

זהו!

עייפתי, מתתי, סבלתי מספיק.

אני חושבת שאני חייבת להגיד לו: שלום. תחזור לתימן, למיטה שלי אתה כבר לא נכנס.

אני לא באמת יכולה לעזאזאל. אני רוצה אותו. מה יש לי? איך אני יכולה להיכנס לחדר וללכת דווקא על הבחור שמשתלב עם צבע הלילה? צבע החרא? צבע השקר? למה?

אין הסברים.

אלוהים החליט.

הכי חשוב אבל שהילדים ייצאו לבנים וחומי עיניים כמוני.

נסגור על אשכנזים עם נטייה קלה לשיזוף.

נכתב על ידי la la la girl , 19/8/2009 00:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לla la la girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על la la la girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)