לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

xXx my life xXx




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


נסגר!!!

נכתב על ידי , 12/10/2007 20:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כן..............כן........................


 

 

 

 

אני לא מאמין ר התחלנו את השנה ישר שביתות(לא שאני נגד XD)

טוב אני רוצה להגיד שאני מתגעגע ליסודי  עצוב לבנותבציוחד :למאי מואההההההההה ללירון חולה עליךךךךךךךךךךך

לאתי מת אלייייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך ולשיר נסטיה וכל השאר.

 

 

 

בקיץ קץ אני מתגעגע :( אני רוצה יסודי)

ובנותאז אני מקווה שניפגש עוד כמה זמן ביי ביי

נכתב על ידי , 7/10/2007 21:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 28

ICQ: 349731509 




120

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxXx.judo_king.xXx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xXx.judo_king.xXx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)