לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


The killer in me is the killer in you.

כינוי:  Doomsday Clock

בן: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

חוזרים ללימודים באיחור


 

אז אני יודע שכבר אתמול התחלנו ללמוד, אבל בגלל שלא יצא לי לכתוב פוסט אני אכתוב על היום ועל אתמול בפוסט הזה.

 

זהו, התחילה לה שנה חדשה, שוב מבחנים, שוב לחצים, שוב איחורים וכו'.

אני לא רציתי לחזור ללימודים, היה לי כיף בחופש הזה, ומה שמוזר זה שאף אחד לא רצה לחזור ללמוד בניגוד לשנים קודמות, גם אני לא.

השנה התחילה כ"כ רגיל, אני כבר רגיל לימים ראשונים, אבל היום הזה היה כאילו.. פעם ראשונה שלא היה לי אפילו קצת ציפייה לחזור.

התלמידים לא השתנו (חוץ מזה שנוספו שני ערסים מכיתה אחרת), המורים כמעט אותם מורים, אפילו את החדרים של הכיתות לא החליפו. הכל רגיל, לא מיוחד מדי. שונא שגרה.

אחרי שהמורה שלנו פרשה לשבתון, הגיעה מחנכת חדשה שלימדה אותנו בכיתה ז' הבעה.

היום הראשון היה די יבש, לא היה מצחיק במיוחד והיה די מעצבן.

בשיעור הראשון המחנכת החדשה דיברה ודיברה ודיברה בלי סוף ><. אבל בסה"כ היא נחמדה.

אח"כ אני אפילו לא זוכר מה קרה XD. אני רק זוכר שהלכנו הביתה, ובבית נרדמתי וקמתי ב22:00, ונדפקו לי השעות שינה כרגיל :S.

 

היום השני היה יותר מצחיק, רחמים ואני חזרנו למוטב XD, ושוב אנחנו צוחקים על כל בדיחה כמו מטורפים.

פגשנו בתחילת היום את המורה שלנו לביולוגיה, ששכחתי את השם שלה, אני רק יודע שזה משהו עם ש'.

היא עשתה משחק מטומטם שכל אחד צריך להגיד את השם שלו וחיה שמתחילה בשם שלו, והבא צריך להגיד את מה שהקודם אמר ולעשות אותו דבר וכך הלאה. אני הייתי אחרון, והייתי צריך לזכור את כלללל השמות והחיות בכיתה, זה היה די קל האמת XD.

המורה אמרה שהיא עשתה את זה כדי לזכור את השמות של כולם, ולהראות לנו שעם רצון אנחנו יכולים לעשות כל דבר, גם לזכור את כל השמות בכיתה (או החיות), אז היה נחמד ואידיוטי. (יובל יחמור, יונתן ירבוע, ארד אמבה XDD).

אח"כ הייתה הפסקה קרועה כרגיל, ואח שלי היה לידי, אז טלי שאלה "אתם דומים נורא, זה אח שלך או משהו?" XDD אני ואח שלי לא דומים בכלל, זה נראה כאילו אנחנו משני משפחות שונות.

בשיעור מתמטיקה למדנו עם רינה [יאכ], היא ממצמצת מוזר ואומרת צשששש במקום ששש וצחקנו על זה מלא XDD, כשנגמר השיעור היה אומנות, שבניגוד לשנים הקודמות הפעם לא מציירים כל השיעור! [ווהו!] אלא לומדים רגיל על מחאה, היא אמרה גם שנראה את הסרט של פינק פלויד, ושנלמד עליהם [והוו! 2].

אח"כ למדנו ספרות עם המחנכת, והיה איזה מושג שהיינו צריכים לדעת.

 

בקיצור, היום הראשון היה די מעפן, היום השני היה הרבה יותר טוב D=.

נכתב על ידי Doomsday Clock , 3/9/2007 15:54  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDoomsday Clock אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Doomsday Clock ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)