לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


The killer in me is the killer in you.

כינוי:  Doomsday Clock

בן: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007


 

יא חתיכת מגעיל, תפסיק לחשוב שכולם עבדים שלך.

תעשה את העבודה שלך לבד ותעזוב את כולם!

אתה לא שם לב כמה אתה שנוא על כולם?

אני חסמתי אותך, אני מסנן אותך, וככה גם אחרים.

למה אתה עושה את זה? משהו השתבש במוח שלך?

כל הרמאות הזאת שאתה עושה, חושב שזה ייתן לך משהו.

אתה חרא בנאדם שחושב שכל הבנות מתות עליו.

אז יש לי משהו להודיע לך, הן לא!

הן שונאות אותך, וגם בגלל האישיות שלך, אבל בעיקר בגלל הפתטיות שלך.

אני לא מאמין שחשבתי שנהיית בן אדם בחופש, זה כל כך לא נכון.

אתה נשארת אותו בן אדם מגעיל ופתטי, בדיוק כמו תמיד.

אני מאחל לך שתישאר אותו בן אדם גם בעתיד, כי יום אחד זה יחזור אליך כמו בומרנג.

ואולי, אולי תשתנה, ותבין כמה מה שאתה עושה הוא נורא. אבל אני סקפטי.

נכתב על ידי Doomsday Clock , 17/9/2007 17:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDoomsday Clock אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Doomsday Clock ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)