לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איפה היית ילדי טחול העין? איפה היית ילדי הקטן?!


סטגבלופפפפפ D:

Avatarכינוי:  can you feel the love tonight

בת: 30

ICQ: 251386820 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007




אני בכבודי ובעצמי XDDDD
נכתב על ידי can you feel the love tonight , 23/9/2007 14:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היום היה חביב.

לא משהו,אבל בסדר.

קמתי היום ברבע לשבע =[

ואז התארגנתי וירדתי עם הכלב שלי,

אני מתה מעייפות=[

היום למדנו:

1)הסטוריה

2)לשון

3)מתמטיקה

4)מתמטיקה

5)הבעה-שיעור חופשי.

קיצר יום משעמם ברמות!

 

קורס להב אוהבת אותכם3:

 

דברים שאני צריכה לעשות:

-לדבר עם חברים שלי בסקייפ

-להמשיך לשמוע היי סקול מיוסיקל,דיסני...

-לדבר באי סי עם אנשים

-להציף בפורום של השבט

-להוריד סרט למחשב

-להוריד את הכלב

-לאכול D:

 

וזהו אז בה בייי3>.

 


 <<== הוא פשוט אחד מהיצורים החמודים! סימבה אוהבת אותך3> XD

 

 

אתם האנשים שאני הכי הכי אוהבת! אתם החיים שלי, המשפחה שלי , הכל בשבילי! אוהבת אותכם מאודד3>

 


<<== אני כן כן תמונה מוזרה לא יודעת מה עבר עליי באותו הרגע,*שיעמום*?!


היצור הכי חמוד בעולם!

 


 

נכתב על ידי can you feel the love tonight , 23/9/2007 14:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




זהו בלוגי החדש=]

מקווה שתהנו D:

 

אז קצת עליי P=

ממש בקטנה.

 

אור שכטמן

בת 14 מחולון

כיתה ט'7

חופרת [ :

מושפעת ממלך האריות ומסרטי דיסני.

בצופים!5 שנים [ :

קורס להב אימפריה=]

אוהבת רוק פאנק ומטאל.

P=

וזהו.

 

אללהה קורס להב מחר גיוסים לקורסס: ]

הגיוסים יתחילו כנראה בשעה 8-8 וחצי.

בהצלחה לכולם 3>

אוהבתתתת

נכתב על ידי can you feel the love tonight , 23/9/2007 13:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcan you feel the love tonight אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על can you feel the love tonight ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)