לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם עוד בלוג על עוד ילדה רגילה .


You know you are in love when you see the world in her eyes, and her eyes everywhere in the world.

Avatarכינוי:  IM ELINOR __DEAL IT

בת: 30

ICQ: 206191869 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

פעם אחרונה שהייתי פה..



בפעם האחרונה שהיתי פה ניסיתי להתגבר על דברים לנסות לעבור הלאה
ועכשיו אני פשוט מרגישה שאני לא צריכה.
החיים הולכים וממשיכים ורק צריך להשאר בזרם הנכון
אין מאושרת ממני ואני מרוצה מזה ואני מקווה שזה ישאר ככה
עברתי כלכך הרבה כדי שאני אוכל להגיד את המשפט הזה מבלי לפחד שמשהו חדש יקרה
טוב לי ככה טוב לי אם האנשים שאני נמצאת איתם .
הפעם אני מרגישה שבחרתי - ובחרתי נכון ,
בחרתי בהיגיון
בחרתי להתמודד אם הפחד לעבור הלאה
בחרתי את החברות שלי
בחרתי באהבה
בחרתי בתקווה
בחרתי בעולם טוב יותר
בחרתי במשפחה מאושרת ומאוחדת !
בחרתי בלהכשל כדי להתקדם
בחרתי בלימודים
בחרתי בהווה.
ורק אחר כך בעתיד
בחרתי באושר
ואני מרוצה מזה!

תודה לכם3>
(אני יודעת למי)



ביייי עד להזדמנות הבאה.
נקווה שהיא תהיה כשגלעד ישוב חזרה לביתו

נכתב על ידי IM ELINOR __DEAL IT , 8/12/2009 13:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,003
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIM ELINOR __DEAL IT אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על IM ELINOR __DEAL IT ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)