לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

ברוכים הבאים :]


ברוכים הבאים לבלוג של ליהיא
בבלוג אני אכתוב כל מיני דברים שקורים לי ובכלל, על החיים שלי.
אז הנה, קודם כל, קצת עלי:
קוראים לי ליהיא, אני בת 12 מרעננה.
התחביבים שלי הם להיות במחשב, בטלויזיה, עם אחי הקטן והבונבון נועם, לשחק בסימס עם חברות, להפגש עם חברות, ללכת לקניונים, לעשות שופינג, לטפל בתותי שלי [במילסברי למי שמכיר] ועוד..
דבר עיקרי: שונאת את מעין שקד [בעע]
אני רוצה להרוג אותו, להשמיד אותו, שיעוף לי מהחיים ו..[טוב הבנתם את המסר]

אני מקווה שתכנסו הרבה לבלוג שלי :]
אוהבת,
ליהיא

נכתב על ידי , 23/9/2007 19:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

גיל: 28

MSN: 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust LiHiE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just LiHiE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)