לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תמונה אחת,, הרבה משמעות


החיים המשוגעים שלי ומה שבניהם...

כינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

היה כיףף נורא:]]


תגידו קרה לכם פעם שהכרתם מישהו\י שידעתם שלא תיפרדו לעולםם...

אז זה קרה לי היום..

חביב נכון??

*&%^#@ליזוש^$&%$#$*)

 

היהה כל כך כיףף מאמי:]]

אוהבת מלאןן...

 

 

 

מחר באים אורחים לחג..

אף פעם לא באוו מוזרר ליי..

אני יעזור לאמא שלי לבשל..

כיין בטח..

אוליי נראה:]]

וואי כמה זמן לא הייתי במחשב:]]

יהיה לי עכשיוו חופש..

 

נכון יש ת'מורים האלה שנותנים לחופשש שיעוריםפ ואומרים להם שקיבלנו מלאא אז הם אומרים שיש את כל החופש! אבלל אם כולם יביאו לנו מלאןןןןןןןןן שיעורים לא יהיה חופש לעשות אותם..

לא ככהה?? ככה!!!

חח התפגרתי:]]

טובב אולי אני לא יעלה תפוסט הזה על משהו שאני מצטערת שקרה...

טובב יאללההה ביושש אוהבת מלאןן..

תציפווו...

 

אל תפרסמו!!:]]

 

עריכה:

מוקה[הכלבה שלי]

נדרסה...

 

נכתב על ידי , 24/9/2007 21:25  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוריי המסטולהה:C ב-30/9/2007 11:05
 



פוסט חפירה ...


היייי...

ככהה יש לי מלא מה לכתוב לכםם..

דבר ראשון רציתי שהפוסט הזה יהיה על משהו אחר בכלל..

אז נעשה את ההפוסט על יום כיפור המעפן שהיה לי ואחרי זה על הדבר הזה..אויי אולי באותו פוסט..נראה,,

אז מתחיליםם

-

יום כיפור:

זה היום כיפור הכי מעפן שהיה ליי אבל ממש מעפן

בדרך כלל הייתי נוסעת באופנייםם..אבל התבגרנו לא??

וזה ממש לא נוחח ומעצבן וחנני

אז הפסקתי..

והתכוונתיי השנה להתנחל במרכז עם מלא ממתקים ולהשתגע..אתם יודעים לצרוח על אנשים בני 6 שאין להם שמץץ מהחיים שלהםם..

אז בסוף רק נוני אייצ' ושירצ' יכלו כי כולם צמים..

אז קבענו שנפגש במרכז..ונדבר מתי..

אז נוני באה אליי ב12:00...

בערך..

והיה חביב הלכנו למרכז לקנות ממתקים לערב ועוד כל מיני דברים..

רציתי לק אדום שחור ולבן..אבל החנות הייתה סגורה..

אז קנינו ממתקים וחזרנו לבית שלי..

בסוף היא אמרה שהיא לא יכולה להוא בערב כי אין  לה איך לחזור..

כי העצלבנית הזאת לא יכולה ללכת חצי קילומטר..

קיצר אז קבעתי עם אייצ' ושירצ'...

ואייצ' אמרה לי להתקשר בערך בשש שבע

והתקשרתי מלאמלאמלא

והיא לא ענתה לי והייתי נורא מבואסת..

והלכתי לישון אצל לולי..

שהיא צמה..

אזז קרה לכם פעם שהייתם אצל מישהו או מישהו אצלכם ואח מישהו התקשר ושאל אם את רוצה לבוא איתו לאנשהו? אז זה מה שקרה..

איי התקשרה ב22:00

בערךך..

ולא היה לי נעים מלולי אבל נורא רציתי ללכת..

אבל לא יכלתי..

אז נורא התבאסתי..

קיצר  בבוקר חזרתי הביתה ב12:30..

בערך..

התעוררתי בשבע והיא התעוררה ב11:00 בערך...

אז בבית היה משעמם והלכתי לנוני וראינו נורביט..

 זה כל כך מצחיק! בדרכו המוזרה..

אבל מצחיק

ועשינו עוד כל מיני דברים..

ובערך ב17:30...דודה שלה באה לקחת את אלה[אחותה הקטנה]

לשופר הזה..

והשאריה את הבת דודה הזטנה והמתוקה הזאת עם השם המוזר אצל נוני..

לא לפני שהיא הספיקה לתחקר אותי על הבצפר הישן ישן שליי..

ו...

הבת דודה שלה כלכך מאמי בהתחלה היא פחדה ממני..

מבינה אותה..

ועשיתי לה פרצופים והיא צחקה:]]

ועשינוכל מיני דבריםם וצילמתי אותהה ואת נוני בפלא של נוני..

והיה כל כך מצחחיקק!!

ובסוף הלכנוו אליי...

ובדרךך התקשרתי לאייצ'...ניג'סתי כל כךך...

חחח

והיא וגורי היו בדרך לשירצ'..

באיסו

לא נורא..

היינו אצלי

ונוני הלכה לפני 10 דקות בערך..

ואני עפתי..

מחר אם יהיה לי יותר מ-20 תגובות אני יעלה את הפוסט הממש ממש מיוחדד..

על משהו שקרה לי ואתם חייבים לדעת..

אוהבת מלאאא

דברואיתי:]]

ביושש...



נכתב על ידי , 22/9/2007 19:42  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בובספוגג השקסייי:]] ב-24/9/2007 21:21
 



בלוג חדש...


בלוג חדש:]]

 

 

מקווה שתאהבוו:]]

צום קל לכולם:]]

אוהבת מלאא

-

נכתב על ידי , 21/9/2007 18:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בובספוגג השקסייי:]] ב-22/9/2007 20:04
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבובספוגג השקסייי:]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בובספוגג השקסייי:]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)