לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Thought experiment

"What is most thought-provoking in these thought-provoking times, is that we are still not thinking"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

ושוב, הנוסטלגיה תוקפת.



מיסי היגינס יוצאת באלבום חדש. צלילים ראשונים, הברה ראשונה במבטא הזה שלה, ואני כבר שם – באוסטרליה.

תקופה נפלאה שהייתה ולא תחזור יותר לעולם, כמו כל דבר בחיים הקצרים האלה. עבר משובח יש לי, וההתרפקות עליו לפעמים קשה מנשוא. לא שההווה משובח פחות, פשוט ברגעים כאלה אני רוצה לתפוס לזמן בזנב ולהחזיק בו חזק חזק שלא יברח לי מהר מידי, שלא יותיר אותי פעם נוספת עם זיכרונות שאי אפשר לשוב אליהם.  

 

-

 

כמה זמן לא כתבתי, כמה זמן לא הנצחתי רגעים קטנים כאלה, כמה זמן לא הרגשתי כמו עצמי.

כבר כמעט שנה שהחיים שלי הם בסך הכל המתנה אחת ארוכה לרגע המיוחל הזה שישחרר אותי ממגבלותיהם הרגשיות והנפשיות של 2300 הקילומטרים המפרידים בנינו כעת. רגע אחד שעומד להתממש בעוד פחות מחודשיים. ואז... אז אולי אוכל לחזור להיות עצמי.

אבל בינתיים – הימים עוברים לידי ואין לי חלק ממשי בהם. שום דבר לא נוגע בי יותר, לא מעניין אותי יותר, לא מרגש אותי יותר. שום דבר מלבדה.

ואני יודעת שממש עוד מעט – גם על הרגעים האלה אביט לאחור בגעגוע. רק כי הם היו. ולא יהיו יותר.

לעולם.

 

 


נכתב על ידי , 17/7/2012 19:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 41




3,588
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCornFlake_Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על CornFlake_Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)