לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיפשתי תמונה צבעונית...



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

תשובות לשאלון השבועי


כשמגיעה ילדה חדשה לכיתה, האם תנסי להכיר אותה?
כן למה לא ?

האם אי פעם הביכו אותך בפני כל בית הספר?
לא . D:

האם מורה אי פעם העליב אותך?
לא העלבו אותי, אבל עשו דברים מעצבנים אחרים.

קרה לך שנרדמת בשיעור?
חח כמעט D:
בשיעור תנ''ך הייתי ממש עייפה ועוד המורה התחילה לחפור לנו בשכל על דברים שקרו לה בעבר.. (שמתי לב שמורים מאוד אוהבים לספר על זה)
וזה היה משעמם~!!!

יצא לך להעביר פתק פרטי והמורה תפסה אותך והקריאה את הפתק לכל הכיתה?
היא תפסה , אבל לא הקריאה אותו בכיתה. למזלי D:

האם קרה שנקרעו לך פעם הכפכפים באמצע יום לימודים והיית צריכה לסתובב כל היום יחפה?
לא . חח D:
אני גם לא ממש הולכת עם כפכפים לבצפר..

איבדת פעם ספר לימוד?
אהאה , D:
אבל בסוף מצאתי אותו.. P:

האם יצא לך להגיש עבודה ולקבל בה 0 בגלל שלא הבינו את הכתב שלך?
לא .. הכתב שלי קריא D:

האם שברת פעם כיסא או שולחן?
אני לא עד כדי כך דבה , כן ?

ראית פעם מורה עם "חנות פתוחה" ולא אמרת לה כלום?
חח לא ראיתי D:

ולסיום.. האם את אוהבת ללכת לבית ספר?
לסיום ?
הרי כל השאלות שנשאלו עד עכשיו היו סיטואציות לא ממש נעימות שקוראות בבית ספר D:
היו צריכים לשאול :
האם בכל זאת , את אוהבת ללכת לבצפר ?
והתשובה לכך היא :
לא .
חהחהחה D: אבל אחרי חופש גדול זה פסיידר כי מתחיל להיות משעמם P;

נכתב על ידי , 25/11/2007 15:44  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נמאס לי מהבלוג הזה


אז אל תצפו לפוסטים חדשים

כי אני לא הולכת לעדכן אותו עוד ~

~

 

אז לפני שאני מסיימת לכתוב את הפוסט האחרון לבלוג הזה ,

אני רוצה לכתוב את תוצאות הסקר P: 

אז ככה -

מבין חמשת הסדרות שכתבתי ,

הסדרה האהובה עלייכם ביותר היא:

חברים

P:

ובקטגוריה השנייה: נמלטים. D;

אבל ההצבעות לחברים היו יותר גבוהות.

 

אה , ודווקא לפי הצעת אחד המצביעים,

התחלתי לראות סדרה חדשה :

גיבורים - Heroes

אני כבר בפרק 18 בעונה הראשונה ,

וזאת סדרה ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש יפה P;

מומלצ ביותר.

לא לבעלי לב חלש שהם מתחת לגיל 14 .

 

הנה השחקנים הראשיים:

למעלה: מימין- נוח בנט [אבייה החורג של קלייר] , מאט , סיילר המניאק D: , פיטר 33> [פה הוא יצא מוזר]

למטה: מימין- הירו , ניקי ופיצולה ג'סיקה D: *המבין יבין* , קלייר , ניית'ן [אחיו של פיטר] , מוהינדר

 



חח ומצאתי תמונה מהרצח בנשף D:  בתמונה- ג'קי וקלייר  

 

~

אזז, אני סיימתי לי פה לחפור ..

ווווו..  אולי אחזור מתישהו D:

one day..

קייצצ , להית' P: 

נכתב על ידי , 23/11/2007 20:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון חופר ביותר P: וסקרר (:


 

משעמם לי רייצח .

אז החלטתי למלא שאלון חופר רייצח .

D:

תהנו .

או שלא . D:

 

שאלות כלליות:

שם: טל

גיל: 13 וחצי

יומולדת: 18.6 - לא לשכוח ! D:

גובה: לא נמוכה, ולא ממש ממש גבוהה, אני בסיידר P:

צבע שיער: נולדתי בלונדינית ועכשיו אני חום.

צבע עיניים: נולדתי עם עניים ירוקות ועכשיו הם חומות. עולם אכזר.

 

דברים אהובים:

אוכל: פסטה ושוקולד. אני יכולה להתקיים רק מזה לנצח ולא יימאס לי D:

בגד: ג'ינס וחולצה. D:

סתם חפץ בחדר: שולחן D=

בנאדם: אה , ?

חדר בבית: החדר שלי P:

 

מתי בפעם האחרונה...

דיברת עם מישהו: עכשיו D:

שמעת מוזיקה: עכשיו P:

נפגשת עם חברים: בצפר D:

הסרט האחרון שראית: יומני האומנת ניראלי..

הריח האחרון שהרחת: של השמפו. הרגע יצאתי מהמקלחת D:

הרעש האחרון ששמעת: של המיים.. (;

המחשבה האחרונה שעברה לך בראש: מה אני יכתוב פה? D: חח

הבנאדם האחרון שחשבת עליו: אממ..

תושיט יד הכי קדימה שאתה יכול. במה אתה נוגע? במסך XD

תושיט ידיים לצדדים, במה אתה נוגע בשתיהן? ימין- ארונית, שמאל- חפצים שעל השולחן.

קח את הפלאפון שלך, לאן היתה השיחה האחרונה ומי האחרון שהתקשר אליך? התקשרתי לאבא אחרון, ואמא התקשרה אליי אחרונה D: [אחרי בצפר]

מה אתה לובש כרגע? פיג'מה P:

מה אתה מתכנן לעשות כשתסיים את השאלון? לראות טלויזיה

 

איזה...

מסטיק אתה בד"כ לועס: ממ, כל מני D:

קפה אתה שותה: רק קפה קר.. כשיש אז עם גלידה PP:

ואיזה תה: ירוק עם נענע D;

משחק מחשב שאתה בד"כ משחק בו: אני לא משחקת במחשב.. D:

יומן יש לך לבצפר (אם יש): כן אבל רוב דפיו ריקים.. D =

מחשב יש לך: אחד והוא של כולם =\ .

מצלמה יש לך: מצלמה שהיא רק שלי? לא.

פלאפון יש לך: ככןן (:

סתם משהו שיש לך ואתה רוצה להשוויץ: אאממ...

כרגע. עם מי אתה מדברת בתוכנות המסרים? קורי P:  כולם ישנים להם..

עם מי אתה מדבר בטלפון? כרגע, אף אחד D:

מה אתה שומע? שירים ב- 100 אפ אמ ומהאמיול

איזה חלונות פתוחים לך במחשב? איי סי, עריכת בלוג, בלוג שממנו העתקתי ת'שאלון D:, אמיול, 100 אפ אמ. 

מה עשית לפני שענית על השאלון? התרחצתי ודיברתי עם קורי 3:

נהגת: לא .

התנשקת: לא..

טסת לחו"ל: ככןן ((:

ביזבזת את כל הכסף שלך: כן D:

עשית פעילות ספורט כלשהי עד שטבעת בזיעה: חח לא .

נשארת ער לילה שלם: כן P;

עבדת במשהו והרווחת כסף: אולי שנה הבאה P: .

 

או/או.

יס או הוט? שניהם..

מסנג'ר או אייסיקיו? שניהם.

קיץ/אביב או חורף/סתיו? חוררפ (: ולשמחתי הוא הגיע P:

שחור או לבן? שניהם .

מחשב או טלויזיה?  מחשב (;

ספה או כורסה? ספה (:

ארנק או קופה?  ארנק ..

המקום שאתה גר בו כרגע או מקום אחר? הבית שלי , P:

כסא מסתובב או כסא רגיל? כסא מסתובב .. D:

כסא עם ידיות או בלי ידיות? בליי ,

בשר או חלב? חלב P:

פסטה או סלט? פסטה!!!!! אבל גם סלט אני מאוד אוהבת P:

שניצל טופו או שניצל רגיל? שניצל רגיל P;

אמריקה או אנגליה? אמריקה~

ישראל או מקום אחר: ישראל [?]

רוק או פופ? רוק P;

פוסטרים או קירות חלקים? פוסטר 1 מספייק D:

דיסקמן או אמ פי 3? אמ פי P;

לשמוע מוזיקה במערכת/טייפ או במחשב? גם וגם D:

 

סתם שאלות.

יש לך איזשהו כינוי מיוחד? ממ-לל-אא. את רובם אני לא אוהבת D;

שם שבו קוראים לך בתוכנות מסרים/מציאות? טלוש

יש לך חבר/ה? לא

מה אתה אוהב לעשות בזמנך הפנוי? מחשב 

יש לך חשבון פלאפון גבוה? לא ..

למה? : כי אני יודעת שאם כן, יחסמו לי שיחות יוצאות D:

מה אתה מעדיף, שיחות או SMSים? תלוי.

אתה ביישן או פתוח? אני דיי ביישנית P:

מה הצבע האהוב עליך? אממ אין כזה. אני אוהבת הכל.

מה היית רוצה לשנות בעצמך באופי? יותר בטחון עצמי, פחות ביישנית D:  

מה היית רוצה לשנות בעצמך במראה? אממ.. לאיודעת .

אתה מאושר? אממ, כן XD

היית פעם מאוהב?  מי לא?

כיף? מה כייף? השאלון? אז לא D: , אני עושה אותו מתוך שיעמום טוטאלי.

שיחקת פעם בסימס 2? כן. אחרי כמה פעמים זה נמאס.

מה אתה חושב על העם הבריטי? אין לי שמצ .

מה אתה חושב על להתגייס/לא להתגייס? להתגייס~

מה הדעה שלך לגבי ההתנתקות? בעד D:  [כחול]

ימני/שמאלי/כותב בשתי הידיים: אני שמאלית וגוזרת ביד ימין . D:

אוכל רגיל/צמחוני/טבעוני: רגיל.. למרות שאני לא מתה על בשר אז לפעמים אני מעדיפה צמחוני

 

מאמין ב-  *הכל פה בטח הולך להיות- לא D:*

רוחות? לא.

חיים שלאחר המוות? לא.

גלגול נשמות? לא.

פיות? לא

מלאכים?לא

ערפדים? לא

אהבה ממבט ראשון? אממ..

אהבה וירטואלית: לא

אהבה בשלט רחוק? לא

 

 

השאלון החופר הזה נגמר D:

~

השאלון הזה בעצם היה גם בוחן,

מי שקרא הכל סימן שהוא משועמם בטירוף/שהוא רוצה את השאלון לבלוגו/שהוא מעוניין לדעת דברים נוספים עליי D:

 

ביי לכם .

אה, ויש למטה סקר,

מוזמנים להצבייע PP~

נכתב על ידי , 9/11/2007 22:53  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

570
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל-טלטול-טלוש-טולי, מה שתרצו D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל-טלטול-טלוש-טולי, מה שתרצו D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)