לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יום ועוד יום עובר . .



כינוי: 

בת: 29

ICQ: 219181856 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

פריצעעעעעע~!##$@#@$% [ תמונות! ]


כאן ברקעעע [ http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=465608 ]



 

פרצתי לגליתוששש!!=]

והיא לא יודעת מזה..

באמת שהיא לא יודעתת!



היא חושבת שאני מעצבת לה.. ובאמת עיצבתיי.. =]]

 

איך העיצובב? =]]



 

גליתוושש!!

אני אוהבת אותךך!!אחד [ כאילו "!!!!1" XD ]

 

ממ.. אנשים שנוטים לחשוב שאני פקאצה.. אמ.. אני לאא..

 

תמונה-

את שקיות ההקאה יש לשים מאחורי הכסאות,

בפח,

בשירותים,

או על הראש שלי..

[ במילא זה נראה אותו דבר.. ]

 



 

חחח... יאללה חפרתיי..=]]

 

ביי..

 

 

נכתב על ידי , 24/9/2007 18:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





33
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגליתוש = ] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גליתוש = ] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)