לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של נטלי הדבעע O:



כינוי:  Natiiik_x3

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

D;;


היה לי משעמםם ..

אז החלטתי לעשות שאלון .. D; 

 וגם כדי להסיח את המחשבות שלי מדודו חוחוח [:

 

שם: נטלי רינסקי xP
תאריך לידה: 18.4.93
מקום מגורים: טבריה

שיר אהוב: טיטניק (עוד מגיל 9) [:
סרט אהוב: טיטניקק .. חיחיח
תוכנית טלוויזיה אהובה: ארץ נהדרת , חבל שנגמרה העוננה
זמר אהוב: ג'סטין טימברלק איך שלא קוראים לו \ =
זמרת אהובה: פרגי D:
יום אהוב בשבוע: יום שלישי , ישש שוקקק!!
דיסק אהוב: .. סימס ?
תאריך אהוב: 18.4

האם אי פעם עישנת? כן עם דודו היפפשלליי 3>
האם אי פעם שתית אלכוהול? נאממ.. ניראלי קצת ..
האם אי פעם לקחת סמים? חח לאא!!
האם אי פעם עברת על החוק? ייאאס XD
האם אי פעם נשבר לך הלב? 1000 פעם

האם אי פעם עשית משהו שלא רצית לעשות?כןן !!
האם אי פעם הצטערת על משהו שעשית? כןן..
האם אי פעם בכית על מישהו? כן
האם אי פעם בכית על מישהי? כן
האם אי פעם שברת למישהו את הלב? כן
האם אי פעם אמרת אני אוהב\ת אותך והתכוונת? כן
האם אי פעם שיקרת?  באארור !!

יש\אין חבר: לא  = ( ובאליי את דודוווו
גובה: 1.50 נמוככה חיחיח
מידת נעלים: 36 ..
פריסינג: היה פעם באף .. באליי בטבורר !!1
קעקועים: איןן

ב24 שעות האחרונות בכית? לא
ב24 שעות האחרונות צחקת?כןן מלא עם מאיווש ומרינוש ואבוש
ב24 שעות האחרונות חיבקת מישהו? כן
ב24 שעות האחרונות עשית שטויות? כן
ב24 שעות האחרונות רבת עם מישהו? לא
ב24 שעות האחרונות קנית משהו?   לא

בימים אלו אתה מאוהב? כן בדודו
הדבר שהכי קשה לך איתו: שנפרדתי ממנו כמו סתומה :(
מישהו אחד שהייתי רוצה להיות? דודו!!
האדם האחרון שהתקשר אלי- גבושש
האדם האחרון שדיברתי איתו באיסיקיו: גבוש
המקום האחרון שהייתי בו: אצל מאי בבית
הסטיה שלי היא: אין לי מושגג XD
הדבר שלא הייתי מוותר עליו בחיים-על החברות שלי

תכונה טובה שלי: תומכת ועוזרת
תכונה רעה שלי:  פה גדול חחח

האם פרצת לאייסיקיו של מישהו? כן  חחח
האם אי פעם חשקת במישהו מהמין שלך?  לאא חחח
האם צחקת על מישהו בעל מום? כן
האם התעצבנת על המורה שלך וצעקת עליה מול כל הכיתה?  כן
עזרת פעם לזקנה או לעיוור לחצות את הכביש? לא
תרמת פעם לקבצן?  ניראלי שכן
האם גנבת משהו במכולת?  כן
יש משהו שחשוב לך יותר מהחיים שלך?  לא חח
אכלת משהו לא כשר?  ניראלי שכןן חח
אתה שומר כשרות? מנסהה ..
שברת פעם כוס או צלחת או כל דבר שביר בכוונה?  לא
הפרת הבטחה שהבטחת?  כן
השתכרת עד אבדן חושים?  לא
מה צבע החדר שלך?  כחול
באיזה בושם אתה משתמש?  כל פעם אחר .. עכשיו דיפון :)
אתה אוהב לענוד תכשיטים?  כן למרות שחברות שלי לקחו לי את כולםם!!
מהו הדבר הרשע ביותר שעשית?  פגעתי בהורים חחח
באיזה גיל לדעתך צריך לקיים יחסי מין פעם ראשונה?  17

מתי הייתה הפעם האחרונה ש..
התנשקת? עם דודו לפני 3 חודשים
חיבקת מישהו/י?  את עינבר לפני איזה 9 שעות
מישהו/י חיבק/ה אותך?  עינבר לפני 9 שעות חחח
עישנת? עם דודו לפני 3 חודשים
שתית משקה אלכוהולי?  עם לידור וקובי ומאי לפני איזה 4 חודשים
השתכרת? ביום הולדת שלי אבל לא ממש , לפני חצי שנה
שכבת עם מישהו/י? לאא שכבתי .. \ =
היית במועדון?  בפורים לפני 7 חודשים ככה
לבשת חצאית?  במסיבה של לידור לפני חודשיים
קנית בגד?  לפני חודש ככה ..
אמרת למישהו/י "אני אוהב/ת אותך"?  לדודו לפני שבועיים ..
הקדישו לך שיר? שלום , לפני חודשיים ככה
שיפרו לך את המצברוח?  החברות .. תמיד !!!

היום:
באיזו שעה התעוררת?  5 בערב ככה ..
מה/מי העיר אותך? ניראלי אבא ..
מה היה הדבר הראשון שאמרת?  שאני לא יושנת XD
מה היה הדבר הראשון ששמעת?  את אבא שלי שואל עם אני יושנת

מה היה השיר הראשון ששמעת?  GIMME MORE  של בריטני ספירס החדש XD
מה אכלת?  ביסקוויט , פטיטים  וקבב
D;
איזו מחשבה הכי העסיקה אותך?   האם אני יחזור לדודו חחח


איזה כיתה את:  ט'
הבנאדם הכי יפה שראית:  מאורר סיידא , וזוהר מנשקו :]

את חושבת שאת יפה?  אמ .. לא יודעת .. פעם חשבתי עכשיו לא
את חושבת שאת צבועה?  לא
את חושבת שאת קנאית?  לפעמים
את חושבת שאת קרצייה?   כן בגלל החפירות שלי על דודו
את חושבת שאת עקשנית?  כן
את אוהבת את עצמך?  כן
בזבזנית או חסכנית?   בזבזניתת !!!

בנאדם ש:
שונא/ת:  תהילה .. ואוהד יפרחח
אוהב/ת: החברות שלי ודודו הנסייךך
מתגעגע/ת אליו: דודו וסבתא ז"ל
חסר לך: דודו
עושה לך טוב להיות איתו:  החברות שלי
הכי מצחיק:  מאיוש , גבוש , מריני , אבוש , דור ולידור
הכי דפוק:  לידורר ודודו חחחח !!
הכי מוזר: מריןן חעחח סתם XD
הכי כיף לדבר איתו:   גבוש ומרין ...

יש לך פלאפון? כן
למי אתה מתקשר הכי הרבה?   לאימא כי אין תקציב לאחרים חחח
איזה צלצול יש לך?  חושב עליה חחח
הקול הכי יפה ששמעת?  של דודו
איזה רקע יש לך בשולחן עבודה?  של איזה משהו היסטוריי כזה \ =
את רוצה להיות זמרת?  לא
את רוצה להיות שחקנית?  נאממ.. בערך
אם הייתה סידרת ריאליטי והיו מזמינים אותך,היית משתתפת?  כן
אמרו לך פעם שאוהבים אותך? כן
כשאת אומרת אני אוהבת אותך את מתכוונת לזה?  כן
איפה את רוצה פירסינג?  בטבור
אם היית מוצאת מיליון שקל מה היית עושה בו? קונה לי בית חדש יחד עם סבא .. וקונה לי מלא בגדים ופלל חדש [: ומתלהבת ליד דודו שנייה מליונרית ..

פורום אהוב: לא אוהבת פורומים
באיזה פורומים את כותבת:  ....
יש לך חברים בפורומים?  ...
מי האדם האחרון שדיברת איתו?  גבוש
מה את עושה עכשיו?  עונה על השאלון ושומעת שיר
את/ה שומע/ת מוסיקה עכשיו? כן
מה את/ה שומע/ת?  GIMME MORE  של בריטני ספירס החדש
מה הסרט האחרון שראית?  איזה סרט .. עם אדם סנדלר וג'ק ניקולסון ...
מה התוכנית האחרונה שראית?  לא זוכרת ..
מה הדיסק האחרון ששמעת?  לא זוכרת ..
מה החלום שלך? לחזור לדודו ולהיות איתוו יחדד ומאושרת

האם אי פעם...
הרגשת שאתה עומד למות? כן
רצית להתאבד אבל לא היה לך אומץ? כן
שאבת אבק בלי שביקשו ממך?לא
בנית טירה מחול? כן
היית במקום שהיית מוכן לשלם 1000 שקל כדי שאף אחד לא ידע שהיית בו? לא
נהגת במכונית (ולא על הברכיים של אבא)? לא
סיכנת את חייך עבור מישהו אחר? לא
היית בחקירה משטרתית? לא

 

נכתב על ידי Natiiik_x3 , 30/9/2007 18:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דודו?! צאא מהראשש שליי כברר!!


אווףף .. הוא לא יוצא לי מהראשש :((

גם לידור הבטיח לי להפגיש בנינו ..

אבבלל הוא סתם פסעןן ..

ונמעס לי כבר לחכות שהוא יפגיש בנינו .. \ =

הסיכוי האחרון שנשאר לי לראות אותו זה רק ביום שישי

וגם אני פוחדת שלא יגיד עליי שטויות למניהםם לידו .. ~

אז אני רק מחכה ליום שישי = ) הלוואיי יצא משהו !!!1

וגםם היה לי היום חלום עליו .. *

טוב כבר התרגלתי תמיד יש לי חלום עליו D =

הוא כאילו היה אצלי בבצפר ( בית ירח ) ,

והינו כאילו ידידים טובים ..

הינו הרבה יחד מחובקים וזה..

אבל למרות כל זה אני נסיתי תמיד לנשק אותו

לנסות לגרום שנחזור וזה ..

והוא תמיד התרחק בזמן שרציתי לנשק אותו..

אבל בכל זאת גם להיות איתו ידידה בשבילי זה הכי טוב !!

לפחות לזה יש לנו סיכוי [[;

 

דודו?!

3> יו  :(

 

נכתב על ידי Natiiik_x3 , 30/9/2007 17:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אוףף אני עצבניתת רצצחח ..

איזה יומיים מעצבניםם..

הייתי עם גבי בחוף ונהנתי והכל סבבה וזהה..

אבל למה להרוס ..??!!!

חזרתי ומאי ודניאל וזוהרר החלייטווו..

שאני חברהה שלל דוררר.!!!

מיי רוצה אותו בכלל ?!!

אניי בכלל אוהבת את דודו

וכולם חושבים שעם אני יהיה חברה שלו אני ישכח את דודו

וזה ממש לא..

פסדר עם היו מסדרים לי מישהו חתיך וזה אז אוליי..

ואני יודעת מה זה להיות חברה של מישהו שלא ניראה טוב בענייך כדי לנסות לשכוח משהו

עשיתי את זה ולא הצלחתי!!!

אז למה לעשות את זה שוב במלא אני יזרוק אתו אחריי כמה ימים והוא יפגעע..

ועם כבר מדברים על חבר חתיך בשביל לשכוח את דודו..

אז אני רוצה את שגיא..

אני אהבתי אותו פעם וגם הוא אותי

למרות שאני לא מרגישה כלום אליו עכשיו..

מצידי להיות איתו אבל לא עםם דורר....

:( אאוווףף כווסעמקק ערסס !!!!!

ודיי כבר לחפורר ליי להיות עם דור

אני לא חשה כוסיתת פשוט לא יצא בנינו..

אוףף מה כולם רוצים ממני !!!!

 

>: D

 

 

נכתב על ידי Natiiik_x3 , 28/9/2007 14:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

289
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNatiiik_x3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Natiiik_x3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)