לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Somtimes Dreams come True #!



כינוי:  FreakingGirl

בת: 31

ICQ: 370321898 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

פוסטתמונות + שיר.!# =)


לפני יומיים חזרתי מטיול בגולן.

היה ממש כיף ומצחיק!#

נסענו למעלות - להחלקה על הקרח.

היה שם איזה אחד מזה חתיך!# xD

 

ואחרי שנסענו משם הייתה שקיעה כל כך יפה

שהייתי חייבת לצלם אותה.



 

ואז ביום שישי הלכנו לאיזה מקום שיש שם פעילויות מאגניבות#!

 


 

xD ותראו את "הנוף המקסים" שיש מה'צימרים' שהיינו בהם.





ולפני השיר שאני רוצה להמליץ עליו

אני רוצה להקדיש משהו למישהו שחשוב לי נורא!..

לנסיך היפה שלי,

שאני כל כך אוהבת

I MISS YOU SO MUCH!




 

Andrei? You and Me - 4 Ever .!

 

שיר שאני ממליצה עליו:

 

-Tokio Hotel

Monsoon

 

I'm staring at a broken door
There's nothing left here anymore
My room is cold
It's making me insane

I've been waiting here so long
But now the moment seems to've come,
I see the dark clouds coming up again.

 

[Chours]
Running through the monsoon
Beyond the world,
To the end of time,
Where the rain won't hurt
Fighting the storm,
Into the blue,
And when I loose myself I think of you,
Together we'll be running somewhere new
Through the monsoon.
Just me and you

A half moon's fading from my sight
I see a vision in its light
But now it's gone and left me so alone
I know I have to find you now
Can hear your name, I don't know how
Why can't we make this darkness feel like home?

Running through the monsoon
Beyond the world
To the end of time
Where the rain won't hurt
Fighting the storm
Into the blue
And when I loose myself I think of you
Together we'll be running somewhere new
And nothing can hold me back from you
Through the monsoon

I'm fighting all this power
Coming in my way
Let it send me straight to you
I'll be running night and day
I'll be with you soon
Just me and you
We'll be there soon
So soon

Running through the monsoon
Beyond the world
To the end of time
Where the rain won't hurt
Fighting the storm
Into the blue
And when I loose myself I think of you
Together we'll be running somewhere new
And nothing can hold me back from you
Through the monsoon

Through the monsoon
Just me and you
Through the monsoon
Just me and you

 


נכתב על ידי FreakingGirl , 27/11/2007 19:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם כי באאאאאאאאאאאא לי !@#$%


 



סתם כי כולם עשו , אז רציתי גם P:




המחשב:
[X] אני מבלה שעות על המחשב.
[X] בלי המחשב החיים לא יהיו אותו דבר.
[  ] אני תלויה כל כך במחשב שאם הוא ישבר אני אבכה.
[X] יש לי כ"כ הרבה תמונות , שירים , משחקים או דברים אחרים במחשב.
[X] כשיש לי שיעורים או מטלות אחרות אני נוטה לבחור במחשב במקום.
[X] איחרתי לאנשהו כי לא יכולתי לצאת מהמחשב.
[X] ההורים שלי תמיד אומרים שהם יקחו לי את האינטרנט כי זה העונש האולטימטיבי.


לדבר אונליין/טלפון:
[  ] ביליתי יותר מ6 שעות בדיבורים בטלפון. 
[  ] הטלפון שלי פשוט כבר קשור לאוזן שלי.
[X] הלכתי לישון ממש מאוחר כי דיברתי כל הלילה.
[  ] חשבון הטלפון שלי גבוה מידי.
[X] אם המסן או האיסיי לא מתחברים לי , אני משתגעת.
[  ] יש לי יותר מ200 מחוברים.
[X] הכרתי חברות טובות , או אפילו הכי טובות בתוכנות מסרים.
[  ] אני מכירה יותר אנשים דרך האינטירנט מאשר פנים מול פנים.
[  ] אני מבלה יותר זמן בצ'אטים מאשר עם המשפחה \ חברים.
[X] אני יותר מדברת בתוכנות מסרים מאשר בטלפון , אימייל או בפנים.


מגזינים/ספרים:
[X] אני תמיד קוראת משו.
[  ] יש לי לפחות מאה מגזינים.
[  ] אני קונה יותר מ3 מגזינים בחודש.
[  ] אני מנויה ליותר מ3 מגזינים.
[  ] בקרוב לא יהיה מקום לכל הספרים אצלי בבית.
[  ] כשאמא מאיימת עליי לזרוק את כל המגזינים אני מתחילה לצרוח עליה שאשמור אותם איתי לנצח.
[  ] לקרוא זה יותר כיף ממחשב , טלויזיה , מוזיקה וכדומה.
[X] ספרים זה חיי, אני אפילו רושמת ספר.
[  ] אני מבזבזת יותר כסף על ספרים מאשר על בגדים.


מוזיקה:
[X] בלי מוזיקה חיי יהיו אומללים.
[X] זה נראה שתמיד אני מזמזמת או שרה משו.
[X] אני אוהבת את רוב סוגי המוזיקה.
[X] לאמפי שלי יש יותר מ1000 שירים.
[X] שלא לדבר על הכמות הענקית של השירים אצלי במחשב.
[  ] יש לי 200 + דיסקים.
[X] מוזיקה משמחת אותי, מעודדת אותי, מרגיעה אותי.. ממש כמו חברה הכי טובה.
[X] לא משנה באיזה מצב אני , אני תמיד אהיה מוכנה לשמוע מוזיקה.

[  ] אני רוצה להיות בלהקה/אני בלהקה.
[X] הפסקתי לספור בכמה קונצרטים והופעות הייתי.


סרטים:
[  ] אני רואה לפחות 4 סרטים בקולנוע כל חודש.
[X] יש לי כ"כ הרבה סרטי DVD שאין לי כבר מושג איפה כולם.
[X] יש לי DVD בחדר.
[  ] אני קונה סרטים שאני באמת אוהבת.
[  ] אני שומרת על כל הכרטיסים שלי של הקולנוע.
[X] אני כל הזמן מצטטת דברים מסרטים.
[X] אני יכולה להגיד לכם את 20 הסרטים המועדפים עליי עכשיו במקום.
[  ] אני רואה את האוסקר באופן קבוע.
[  ] סרטים זה הרבה יותר טוב ממוזיקה וטלויזיה ביחד.
[X] יש לי יותר מ5 שחקנים+שחקניות מועדפות.


איפור , שיער ודברים של בנות:
[X] אני מיישרת/מתלתלת את השיער שלי כל יום.
[  ] אני כבר לא זוכרת מה הצבע שיער המקורי שלי.
[  ] יש לי כ"כ הרבה איפור , שאני לא משתמשת בחצי מהם.
[  ] יש לי יותר מ5 פעמים כל פריט איפור.
[X] אני שמה סרטים/קשתות/בנדנות באופן קבוע על השיער .
[X] אני גוזרת את השיער שלי לפחות פעם אחת ב3 חודשים .
[X] אני אוהבת ורוד.כל דבר ורוד הוא טוב.
[X] פרחים הם דברים מדהימים/בדיוק כמו שוקולד , בגדי מעצבים ותכשיטים.
[  ] אקססוריז יותר חשובים בעיניי מהבגדים.
[  ] יש לי יותר מ5 ארנקים.


טלויזיה:
[X] אני רואה לפחות 5 תוכניות ביום.

[X] אני מבזבזת לפחות 5 שעות על הטלויזיה.

[X] אני מכורה למספר תוכניות.

[X] אני משתגעת אם אני מפסידה פרק של סדרה אהובה.
[X] אני רואה טלויזיה לפני השינה.
[  ] השעון מעורר שלי זה הטלויזיה.
[X] ראיתי כל תוכנית MTV לפחות פעם אחת.
[X] יש לי יותר מ500 ערוצים בטלויזיה.
[X] במהלך פרסומות אני מעבירה לערוצים אחרים.
[  ] אני משתמשת בערוצים האלה שמראים על מסכים קטנים כל מיני ערוצים אחרים.
 

ספורט:

[  ] אני רואה ערוצי ספורט כל יום.
[  ] הייתי בקבוצת ספורט יותר מ5 פעמים.
[  ] אני משחקת בספורט בכל הזדמנות שאני יכולה.
[  ] אני נורא אתלטית וגמישה.
[  ] אני מתעמלת כל הזמן.
[  ] אני גם עושה הליכות , רוכבת על אופניים או שוחה על בסיס קבוע.
[  ] יש לי קבוצת כדורגל , כדורסל , בייסבול וכדומה מועדפת וגם שחקן מועדף.
[X] אני אוהבת לבלות בחוץ יותר מאשר בפנים.
[  ] לא אכפת לי להזיע , או לשבור ציפורן.
[  ] לא, אני ממש לא נשית.

אוכל:

[X] אני מאוהבת בשוקולד.
[X] אני אוכלת הכל, לפחות פעם אחת.
[X] אני כל הזמן אוכלת כשאני משועממת , לחוצה או רואה טלויזיה.
[X] לא אכפת לי מהמשקל שלי.
[  ] ניסיתי כבר אוכל איטלקי , סיני, הודי , מקסיקני וכל שאר הסוגים.
[X] אין הרבה מאכלים שאני שונאת.
[  ] אני הולכת לאירועים בשביל האוכל.
[  ] חברים שלי אומרים שאני חזירה כשזה מגיע לאוכל.
[X] אני לא יכולה ללכת לקניון מבלי לקנות אוכל שמה באחת מהחנויות.
[X] זלילת חטיפים זה התחביב האהוב עליי.

יציאות/חברים.

[X] יש לי מיליוני מסיבות בכל שנה.
[X] אני לא יכולה לספור כבר כמה חברים וחברות יש לי.
[X] כשמישו מזמין אותי לצאת , לא אכפת לי המצב רוח שלי, אני הולכת.
[X] בתי קולנוע וקניונים אלו המקומות האהובים עליי.
[X] אני שונאת להשאר בבית , אני מעדיפה להיות כל הזמן בחוץ.
[X] המחשב זה מאגניב , אבל מסיבות? זה פי אלף יותר טוב.
[X] חברות שלי ואני עושות דברים משוגעים.
[  ] אני לא מרוכזת בשיעורים כי אני כל הזמן מעבירה פתקים או חושבת על לאן אני אצא היום בערב
[  ] עבודה? למי יש זמן כשאתה יכול לאת עם חברים שלך במקום?
 

שופינג/בגדים:

[X] אני הולכת לשופינג לפחות פעמיים בשבוע.
[X] לא אכפת לי כמה נעליים ואקססוריז יש לי , תמיד צריך עוד.
[X] יש תמיד מקום בארון לעוד בגדים , לא משנה עד כמה הוא מפוצץ.
[X] אני עוקבת אחרי טרנדים ואופנה.
[  ] יש לי 10 או אפילו יותר זוגות ג'ינסים.
[  ] יש לי 30 פלוס זוגות נעליים.
[X] הקניון = המקום הטוב ביותר בעולם.
[X] אני מבזבזת כסף כאילו אין מחר.
[X] אני לא יכולה סתם לבלות בקניון , חובה לקנות משו.
[X] אני רוצה לעבוד בחנות האהובה עליי ככה תהיה לי הנחה ואוכל לקנות הכל.

דברים רעים:

[  ] אני גונבת באופן קבוע.
[  ] אני מעשנת סיגריות כל יום.
[  ] אני מעשנת משו אחר כל יום.
[X] הגעתי לביצפר מסטול או שיכור.
[X] אני משתכרת עם חברות שלי ועושה דברים טיפשיים.
[X] עשיתי דברים 'מיניים' בגלל השפעה.
[X] אני מקללת כל הזמן.
[  ] אני רבה עם אנשים בתדירות גבוהה.
[  ] נעצרתי.
[  ] סולקתי מלפחות 2 מקומות.
 

אי פעם:

[  ] מסטיק נפל מהפה שלך כשדיברת.
[  ] מסטיק נפל מהפה שלך כשלא דיברת.
[X] רצת לתוך דלת זכוכית.
[  ] קפצת מתוך כלי תחבורה נוסע.
[X] חשבת על משו מצחיק והתחלת לצחוק ואנשים תקעו בך מבטים מוזרים.
[  ] רצת לתוך עץ/שיח.
[  ] ידעת שזה אפשרי ללקק את המרפק שלך.
[  ] ניסית ללקק את המרפק שלך.
[X] לא ידעת ש'אני פורים' ו'השפן הקטן' בעלי אותה מנגינה.
[X] ניסית לשיר אותם.
[  ] נפתחו לך השרוכים בנעליים ונפלת.
[  ] נחנקת מהיריקה של עצמך.
[  ] ראית את מטריקס ואתה עדיין לא מבין את זה.
[X] לא ראית את מטריקס.
[X] הקלדת רק עם שתי אצבעות.
[X] תפסת בטעות מישו על חם.
[X] ניסית לשתות מתוך קש וזה הלך לאף \ עיניים שלך .
[X] תפסת את עצמך מזיל ריר.
[X] נרדמת בשיעור.
[  ] מישו אמר פלוץ והתחלת לצחוק.
[X] לפעמים פתאום הפסקת לחשוב.
[X] התחלת לספר סיפור ואז פתאום שכחת מה באת לספר.
[  ] רוב האנשים מנדנדים בראשם והולכים ממך.
[X] הרבה פעמים אמרו לך להשתמש בקול הפנימי שלך.
[X] אתה משתמש באצבעות שלך לחישובים מתמטיים פשוטים.
[  ] אכלת חרק.
[  ] אתה עושה את השאלון הזה כשיש לך משו הרבה יותר חשוב לעשות.
[X] שמת בגד כלשהו שלך הפוך ופשוט לא הבנת את זה עד שהורדת את הבגד.
[  ] חיכית מלא זמן בשביל משו ובסוף הבנת שזה הכל היה בראש שלך.
[  ] העברת הודעת שרשרת כי פחדת שמה שרשום שמה יקרה לך.
[X] שברת הרבה דברים.
[  ] חברים שלך יודעים לא להשתמש במילים ארוכות לידך.
[  ] אתה מטלטל את הראש שלך כשאתה מבולבל.
[X] נפלת אי פעם מהכיסא שלך.
[X] המילה אממ.. היא בשימוש רב אצלך.


נשיקות:

[X] על הלחי
[X] על השפתיים
[X] בידיים או באצבעות
[X] בחדר שלי
[X] בחדר שלו
[X] עם המין השני
[X] עם אותו המין
[X] מישהו קצת יותר קט
ן[X] מישהו קצת יותר גדול
[X] מישהו עם שיער שחור
[X] מישהו מתולתל
[X] מישהו בלונדיני
[X] מישהו עם שיער חום
[X] בלונדיני עם עיניים כחולות
[  ] מישהו ג'ינג'י
[X] עם שיער חלק
[  ] נמוך ממני.
[  ] עם עגיל בשפה
[X] עם מישהו שאני אוהבת\אהבתי באמת
[X] מישהו שיכור
[X] מישהו גבוה
[  ] בבוקר
[X] בדיוק אחרי שהתעוררתי
[X] בדיוק לפני שהלכתי לישון.
[X] מאוחר בלילה.
[  ] מישהו שרק פגשתי.
[  ] מישהו שממש לא רציתי לנשק.
[  ] כשיצאתי עם מישהו אחר .
[X] על מיטה.
[  ] בבית קברות
[  ] בבית ספר.
[X] בזמן שנשענתי על קיר.
[  ] בהופעה\הצגה.
[X] בחוף הים.
[  ] בבריכה.
[X] עם ידיד טוב.
[  ] בגשם.
[  ] עם נושא מחלת מין
[  ]במקלחת
[X] במכונית\מונית\אוטובוס
[  ] במטוס
[X] בסרט
[  ] בשרותים
[X] בחושך
[  ] על הגג
[  ] מתחת למים
[X] תוך כדי נסיעה
[  ] מישהו זר
[  ] יותר מבנאדם אחד בבת אחת.

[X] תוך כדי בכי

[X]"להתראות לנצח"
[X] כשהייתי שיכורה
[  ] אחד שלא יודע עברית


נכתב על ידי FreakingGirl , 25/11/2007 14:38  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אווו יהה !# WINTER .. :]



יאייי ! :]
עד כמה שאני אוהבת פרחים אדומים..
במיוחד כאלו כמו שבתמונות ^^

קיצור , אז מה חדש?
יום חמישי אני נוסעת לגולן :][:
טיול מהבצפר ..
יחזור במוצ"ש
אני אולגס ורוזקין תכננו משהו סוף הדרך
לעשות במשך הטיול !# D:
יהיה מצחיק.. תמונות אני ישים אחרי הטיול ;)

   Beautiful MessRainy Dayits raining its pouring

Feel like the start od WINTER 2008 !
יאאאאסס ! =)
סוף סוף גשמים..

גשם עושה לי כ"כ טוב. 

מרענן אותך כל פעם כשהוא יורד. 

לשבת בבית ולחשוב על כל מה שמציק לך. שיושב לך על הלב. 

ועל מה אתה צריך לעשות כדי להישתפר , או לפחות להרגיש יותר טוב עם עצמך. 

על כל דבר רעה שעשית פשוט לשבת ולחשוב אליו.

לשבת לבד עם עצמך ולחשוב רק לחשוב.

ובאותו הזמן לישמוע את טיפות הגשם המטפטפות לך על החלון. 

תגידו שאלה רגעים לא מרגשים כייפים כאלה. 

להיות בחדר רק אתה הפוח והשוקו. ^^

אני אישית כל שנה נהנת מיזה אפילו יותר.


כולם ברחובות קופעים מקור ורק אתה בבית עם הפוח והשוקו כולך מיתחמם.

חחח ... 

ומה שאני אוהבת יותר מזה זה להיות בגשם בחוץ ולחזור לבית ספוגה אחחח זה הדבר הכי כיפ בעולם ^.^ 

ולישמוע את אמא אומרת את תיהי בסוף חולה.

 לכי ליתקלח במים חמים ותיתלבשי ח=ם !


א'חח אני מתה על זה.!




נכתב על ידי FreakingGirl , 20/11/2007 18:19  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

475

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFreakingGirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FreakingGirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)